MS Windows
briani 27239
Reparation af Win2000
Fra : Olsen

Dato : 22-11-03 13:53

Pr. tlf. forsøger at hjælpe en kammerat med at få en win2000 op at køre
efter nedbrud.
Bruger selv XP og kender ikke 2000.

Han har nu skaffet en 2000 cdrom.

Når han vælger "Repair" spørger den om flere ting som jeg ikke kan
gennemskue.

Kan han indlæse win2000 på ny oven i den nuværendende UDEN at slette
dokumenter m.m.?

Hvis ja, hvordan? Helst skåret ud i pap så jeg kan vejlede ham rigtigt.

Håber på hurtig hjælp.

Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-11-03 16:53

In article <3fbf5bdd$0$172$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
snipnospam@olsen.mail.dk says...
> Kan han indlæse win2000 på ny oven i den nuværendende UDEN at slette
> dokumenter m.m.?

Han kan forsøge at reparere installationen. Der findes et menupunkt der
omhandler dette. Vælger han derimod at geninstallere, så rydder den de
personlige data, såfremt de er placeret i standard-bibliotekerne.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Olsen

Dato : 22-11-03 17:39

Jesper G. Poulsen wrote:
> der omhandler dette.

Hvad hedder dette punkt på engelsk?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-11-03 21:19

In article <3fbf90be$0$175$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
snipnospam@olsen.mail.dk says...
> Hvad hedder dette punkt på engelsk?

Noget med "Repair". Jeg kan ikke helt huske proceduren, men det er en
valgmulighed når man har bootet på CD'en. Bed ham om at læse _alt_
grundigt igennem, inden han vælger menu-punkt. Assumption is the mother
of all screwups i den verden :-/