MS Windows
briani 27239
Kan man?? Hvordan?
Fra : W M

Dato : 22-11-03 10:26

Sikkert et spørgsmål der har været stillet 1000 gang.

Jeg har delt min harddisk op på en uhensigtsmæssig måde.
c-drev = 2 Gb
d-drev = 23 Gb

Hvordan kan jeg møblere rundt på det uden at der er data der går tabt?

Jeg bruger XP-pro.

Jeg kunne godt tænke mig at forholdet måske var

8 / 17

Hvordan gør jeg? Udførlig vejledning ønskes - gerne på et "husmodersprog" da
jeg ikke er den store haj til det skrammel!

mvh

M Mathisen

Fra : -=[Santa-Claus]=-

Dato : 22-11-03 11:00

Partition Magic kan det efterlyste og er ganske lige til.

--
-=[Santa-Claus]=-

Vil du E-maile mig, skal du
først fjerne mine bukser.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-11-03 11:25

In article <atGvb.2186$yZ.822@news.get2net.dk>, santa2412
@bukserhotmail.com says...
> Partition Magic kan det efterlyste og er ganske lige til.

Netiketten er også ganske ligetil, men ofte svær for folk at sætte sig
ind i.

Vi starter i det små:

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : -=[Santa-Claus]=-

Dato : 22-11-03 13:05

og???????

--
-=[Santa-Claus]=-

Vil du E-maile mig, skal du
først fjerne mine bukser.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-11-03 16:50

In article <liIvb.3195$Ym2.2053@news.get2net.dk>, santa2412
@bukserhotmail.com says...
> og???????

Du magter ikke noget så simpelt som at læse dansk og følge en
vejledning, ejheller magter du at følge et FUT. Hvordan skal andre så
kunne følge dig når du skriver at det "er ganske lige til." ???

FUT:dk.admin.netikette