Table inde i et andet table, med scrollbar~
Fra : Dennis p

Dato : 22-11-03 13:03

Hej!

Jeg står med et mindre problem.

Jeg vil ikke bruge frames, og har derfor brug for følgende :

Jeg har lavet et design hvor størrelsen ikke må ændres.

Dermed skal jeg så bruge et table, inde i et andet table, hvor
det er således at hvis jeg fylder det "dybeste" med mere tekst
end det "yderste" table, skal der komme en scrollbar frem.

Selvom jeg angiver nøjagtig størrelse af det ydre table, vokser
det bare hvis jeg skriver for meget i det indre table.

Er der ikke et klogt hovede der kan komme på en løsning til det ?

Mvh
Dennis P

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-11-03 17:11

Dennis p escribió / skrev

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-03 18:22

Lars Hoffmann <lars@intercambiodvd.com> skrev :

Kan man ikke, overflow virker ikke i en tabel/tabelcelle, skal
være en <div>.
Endvidere skal der også angives en højde ellers ved browseren jo
ikke, hvor høj boksen skal være.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-03 17:34

Dennis p <seas@privat.dk> skrev :

>Dermed skal jeg så bruge et table, inde i et andet table, hvor
>det er således at hvis jeg fylder det "dybeste" med mere tekst
>end det "yderste" table, skal der komme en scrollbar frem.

Du skal smide det i en <div> i stedet for en tabel.

F.eks.:

Indhold
--
Knud