HTML prog. Hvordan åbner jeg excel-ark i b~
Fra : Flemming Paalsson

Dato : 22-11-03 10:15

Hej NG,

Jeg ønsker at lave et hyperlink til en excelfil fra min webside, og ønsker
desuden at excelfilen skal åbnes på et bestemt faneblad... Men hvordan gør
jeg det ?

Fra : Bo Christensen

Dato : 22-11-03 13:02

"Flemming Paalsson" <paalsson_sletdette_@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3fbf294e$0$17607$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> [...]
> desuden at excelfilen skal åbnes på et bestemt faneblad... Men hvordan gør

Hej Flemming

Har du prøvet med en almindelig Excelreference?

F.eks. "../excelfil.xls#Ark2!A1"

Mvh.

Bo

Fra : Flemming Paalsson

Dato : 22-11-03 13:27

Hej Bo og NG,

Jeg havde faktisk forsøgt den alm. reference som jeg nu kunne huske at den
skulle laves... Jeg må dog have lavet en fejl, for det virkede ikke... Men
dit forslag virker... Alle tiders - tak for hjælpen og god weekend...

VH

Flemming Pålaaon

Fra : Torbjørn Kravdal

Dato : 22-11-03 15:58

"Flemming Paalsson" skrev i melding
> Jeg ønsker at lave et hyperlink til en excelfil fra min webside, og ønsker
> desuden at excelfilen skal åbnes på et bestemt faneblad... Men hvordan gør
> jeg det ?

Hvis du har det aktuelle arket oppe når du lagrer excel-fila, vil dette
arket åpnes igjen excel-fila åpnes.

Jeg ville imidlertid ikke lagt ut en excel-fil på nettet, men det er en
annen sak.

--
Torbjørn Kravdal
De som har følt hvad livet blandt tinderne er eller kan være for et