Britney_spears.scr :-(
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 22-11-03 01:10

Jeg har ellers været meget glad for at komme her i gr.
Men jeg er for at sige det rent ud pisse sur over at der ikke er en
webmaster der holder øje med hvad det er vi ligger op
i gr. Naturligvis er det da min egen skyld at jeg kommer galt afsted - bla.
fordi jeg ville da gerne se Briteny spears uden
nøgen (ja grin i bare) sagen er at den fil indeholder en back door
trojan som igen har skaffet mig en "orm" på nakken
som jeg kun har kunnet fjerne med et prg. ved navn STINGER.EXE .....
Tænk jeg troede ikke at alle de "civile" politifolk, der leger jeg bestemmer
, om indlæget høre hjemme her eller der, kunne
over se noget så alvorligt... Men som jeg selv gør lige nu så er det jo nemt
at brokke sig uden at gøre ved det....

Men prøv at gå tilbage til den 9/11 her i gr. og download britney_spears.scr
fra en person der kalder sig ME

Ja og nu forventer jeg at få en masse lort kastet retur - som aligevel ikke
gider at svare på - men jeg kunne godt tænke mig at høre fra personen der
kalder sig ME.

Michael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-11-03 02:14

"Michael Jørgensen" <oz1lgm@tele2adsl.dk> skrev :

>Jeg har ellers været meget glad for at komme her i gr.
>Men jeg er for at sige det rent ud pisse sur over at der ikke er en
>webmaster der holder øje med hvad det er vi ligger op
>i gr.

Klag til din udbyder over, at de ikke frasorterer binære indlæg i
en tekstnyhedsgruppe, det burde de ikke tillade.

Installer et antivirusprogram og hold det opdateret.

Lad være med at installer alt muligt mærkeligt, du finder i
nyhedsgrupper og på nettet.

Og hvordan havde du tænkt dig, at udbyderne skulle kontrollere de
tusindvis af indlæg der kommer i over 30.000 grupper (eller hvor
mange din udbyder nu fører).

Det ville være en uoverkommelig opgave at tjekke indhold i
nyhedsgrupperne.

--
Knud

Fra : Ukendt

Dato : 22-11-03 14:02

Michael Jørgensen skriblede:
> [...]
> door trojan som igen har skaffet mig en "orm" på nakken
> som jeg kun har kunnet fjerne med et prg. ved navn STINGER.EXE

Når du nu tænker med det du har under
bæltestedet, i stedet for det du har i mellem
ørerne, så er du vel selv ude om det

Nysgerrighed er i de fleste tilfælde skyld i
at det går galt.

--
/Gevaldi