Gøg og Gokke / billige DVDer/25 kr. pr stk~
Fra : Peter Heide

Dato : 21-11-03 22:45

Hvad kan man forvente for 25 kr !

Men alligevel en lille advarsel mod disse elendige DVDer fra
TP-Musikmarked.

De er uskarpe. Ikke i fokus. I det hele taget noget forfærdeligt
bras. Men hvis man ikke er hardcore Gøg & Gokke-fan og
ikke stiller de store krav til billedekvalitet etc,så er de ok.

Fra : Jacob Gunness

Dato : 22-11-03 10:53

Tak for advarslen! Vil prøve at finde nogle bedre udgaver.

- Jacob

Fra : Morten DH

Dato : 22-11-03 13:09

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bras. Men hvis man ikke er hardcore Gøg & Gokke-fan og
> ikke stiller de store krav til billedekvalitet etc,så er de ok.

Hmm præcis som forventet - jeg spurgte faktisk selv her i gruppen på et
tidspunkt... hvordan kan man tillade sig at kalde dem for "nyrestaurede
udgaver" så?!? Det er jo lidt som de "uklippede originalversioner" af deres
Bruce Lee film som fandme er dubbet >

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 24-11-03 10:44

> [...]
> bras. Men hvis man ikke er hardcore Gøg & Gokke-fan og
> ikke stiller de store krav til billedekvalitet etc,så er de ok.

Hvad med lyden? Er den original. Jeg købte de billige Chapling skiver hos
TP. Billedet er ok, synes jeg. Det er jo ældgammelt. Lyden deriomed er
frygtelig. Ikke at den tekniske kvalitet er dårlig, men det er nyt lydspor
med tåbelige og irriterende lydeffekter. Virkelig noget bras, som helt klart
ødelægger oplevelsen.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Per Moreau

Dato : 24-11-03 12:55

"Jesper Brogaard" <me@privacy.net> wrote in
newskwb.2774$K07.1585@news.get2net.dk:

> [...]
> det er nyt lydspor med tåbelige og irriterende lydeffekter. Virkelig
> noget bras, som helt klart ødelægger oplevelsen.

Ved ikke med TP´s Laurel & Hardy DVD´ere, kun med de restaurede versioner
jeg køber hos Amazon.de
De er fuldt ud restaureret i både billed og lyd.
Indeholder bla også bonus film, hidstil ukendt materiale "fundet på et
gammelt støvet loft", enkelte film har fået langt de ellers deleted scenes
ind igen, og så en del fakta om hvordan at de pågældende film blev lavet.
Ups den var jeg ved at glemme: En af dem har desuden en optagelse fra Kbh
da Laurel & Hardy besøgte byen for at møde deres danske fans.

Priserne ligger mellem 130 og 170kr stykket, men de kan også købes
som 10stk DVD boxe (dem er der udgivet 2 af) for 99 Euro stykket.
Ihvertfald vil jeg give de tyske releases af dem 2 tomlere op for både
billed og lydkvalitet der både er tysk og original engelsk.

Mvh
Per M.