Q: MINI-ITX M10000 (køling)
Fra : Kasper Birk Rasmusse~

Dato : 21-11-03 21:01

Hej NG!
Er der nogen som har noget erfaring med passiv køling på m10000, hvor der
normalt sidder en lille blæser..?
Jeg ville gerne vide lidt om hvor stort køle element der skal til for at
klare varmen alene..
Nogen der har prøvet..?
Mvh. Kasper Birk

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-11-03 12:52

On 2003-11-21, Kasper Birk Rasmussen <mail@kbirk.dk> wrote:
> [...]
> normalt sidder en lille blæser..?
> Jeg ville gerne vide lidt om hvor stort køle element der skal til for at

Du kan nok finde noget på nettet. Men den skal vist være halvstor.
Min kører nu med 7V på den indbyggede blæser, og det er rigeligt.

Du skal huske, at du stadig skal af med op til 15W varme, så der
skal under alle omstændigheder være mulighed for at komme af med
varmen, evt kabinethul oven over.