Intolerable Cruelty - min teori om kvinder~
Fra : Kong Kent

Dato : 21-11-03 20:52

Min kæreste og jeg var her til aften i biffen for at se subj., (en
Biografklub Danmark film), og med den rollebesætning tænkte jeg, at det
kunne da ikke gå helt galt. Clooney plejer at være ganske fornøjelig i
komedier, og Zeta - ja, do I need to say more?

Men da jeg satte mig med mine popcorn og min XXXXXL Fanta kop (nærmere en
pool faktisk; elsker store sodavand til biffen!) lurede jeg lidt rundt under
reklamerne, hvor salen stadig var oplyst. Kun én mand udover mig sad i
salen. To haner i en hønsegård skulle det vise sig at blive!

For der gik kun to minutter, og så sad der 40 - 50 høns og kaglede og skreg
af grin. Det fortsatte en fem - ti minutter, hvorefter det døde lidt ud.
Alligevel kommer der krampetrækninger fra hist og pist en gang imellem, og
desværre på tidspunkter hvor filmen faktisk ikke var sjov (efter min
mening).

Bagefter sagde min kæreste: "Jeg er flov på mit køns vegne", hvortil jeg
koldt og beregnende svarede "Kvinder er bare lettere underholdt end os." En
kommentar der resulterede i et blik ala "Ikke mere sjov til dig i dette
årtusinde! Pas på ikke at falde i søvn først, makker!!" fra min smukke
samleverske (hun læser nogle gange "Sent Items" bakken).

Filmen underholdt mig ikke synderligt, omend den sagtens kunne holde vand.
Det var dog, uforpligtende underholdning hvor man ikke skal bruge hjernen
mere end til at holde styr på hvor meget der er tilbage i Fanta-koppen. Men
kvinderne i salen gjorde det til en uforglemmelig oplevelse, da det gav mig
kanonføde nok til de næste *mange* diskussioner jeg har med det mentalt
svage køn om hvem der har flest brikker at flytte med, og hvem der har den
mest enfoldige tankegang. Lækkert

Glæder mig allerede til næste tøse-film i rækken..! En teori er kun god hvis
man lige kan få den bekræftet en enkelt gang mere... *hehe*

(ps: Jeg vil dø en død som ham tog-freaken!!)

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-11-03 20:55

Kong Kent wrote:

> Glæder mig allerede til næste tøse-film i rækken..! En teori er kun god hvis
> man lige kan få den bekræftet en enkelt gang mere... *hehe*

Da jeg var inde og se den, var fordelingen ca. halvt af hver, vil jeg
tro. Jeg synes iøvrigt den var glimrende.

/David

Fra : Kong Kent

Dato : 21-11-03 21:05

> Da jeg var inde og se den, var fordelingen ca. halvt af hver, vil jeg
> tro. Jeg synes iøvrigt den var glimrende.

Det var den da også. Specielt ham advokat-vennen han havde med på slæb hele
tiden. De ansigtsudtryk han kunne komme med var ganske simpelt PRICELESS!

Som sagt. Gedigen underholdning. Jeg synes bare ikke rigtig forelskelsen
mellem de to nogensinde blev sådan RIGTIG etableret. Jeg syntes der manglede
noget mellem de to, men det er nok bare mig der kræver at skuespillernes
roller virkelig *viser* at de elsker hinanden. Der var jo ikke ligefrem
nogen Oscar-potentielle præstationer i filmen (skulle da lige være Gus Petch
for "best male in a supporting role" )

Kent Kirkegaard Jensen
www.heavyjam.dk

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 21-11-03 22:41

"Kong Kent" skrev i en meddelelse

> [...]
> roller virkelig *viser* at de elsker hinanden. Der var jo ikke ligefrem
> nogen Oscar-potentielle præstationer i filmen (skulle da lige være Gus

Nu er det jo ikke ligefrem meningen at den film skal virke ægte. Det er en
pastice, en parodi - den skal være krumme tæer agtig - det er hele
pointen.... det bedste grin var nok tennisscenen, og den t-shirt Clooneys
side-kick havde på "Objektion" - det var sjov...

Kåre