MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Starte XP uden logon billede.
Fra : Andersen [2500]

Dato : 21-11-03 19:50

Hvordan kan jeg det??
Jeg har kun en profil og ønsker som sådan heller
ikke flere, og jeg vil derfor gerne have at når jeg
går forbi og tænder min maskine, så er den helt
oppe og køre når jeg har været ud og lade vandet.
Kan kun finde omstillingen mellem den alm. med
kode og den nye som kom sammen med XP.

--
/Andersen [2500]

andersen snabela nospam dot dk

Fra : Dyl

Dato : 21-11-03 21:09

<snip>
Starte XP uden logon billede.
</snip>

Det er ofte nemmest selv at bruge sømaskiner som f.eks. Google, men ellers
er der en løsning her;
http://www.svein.dk/WindowsXP/Tips/automatisk_logon_i_Windows_XP.asp -
fundet på google.com

/Bjarne (Dyl)

Fra : Andersen [2500]

Dato : 21-11-03 21:38

ja ja vær du bare kæphøj
Jeg har travet hjælpefilen tynd uden at falde over
løsningen, så jeg regnede ikke med hjælp fra google.
Men jeg er blevet klogere. Mener dog at jeg tidligere
har kunnet få den til at logge på uden logon billede,
og det var ikke sådan kryptisk som den løsning du
fandt til mig, men derfor skal du have tak alligevel