Need For Speed Underground
Fra : Jimmy Hansen

Dato : 21-11-03 16:37

Hejsa!

Jeg har downloadet Need For Speed Underground demoen, installeret den
- uden fejl - men når jeg prøver at starte spillet op, blinker min
skærm blot, for at vende tilbage til desktoptilstand. Jeg har
installeret de nyeste grafikdrivere (ATI Radeon 9800pro) samt den
seneste DirectX fra Microsofts hjemmeside.

Men det virker stadig ikke - nogen der har et godt bud på det?

Mvh. Jimmy

Fra : Henrik Sahl

Dato : 21-11-03 16:49

"Jimmy Hansen" <jhansen@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> seneste DirectX fra Microsofts hjemmeside.
>
> Men det virker stadig ikke - nogen der har et godt bud på det?

Control panel -> Regional settings -> tryk på "e" så du får english
(australia) -> tryk på ok.

Start demoen.

Mvh
Henrik

Fra : Casper Bang

Dato : 21-11-03 18:38

> Control panel -> Regional settings -> tryk på "e" så du får english
> (australia) -> tryk på ok.

er dette egentligt rettet i den endelige version?

Fra : Vega

Dato : 21-11-03 19:12

"Casper Bang" <webmaster@secretsofwar_fjerndette_.net> skrev i en meddelelse

> er dette egentligt rettet i den endelige version?

Næææ, det er det ikke.

Mvh. Vega.

Fra : Casper Bang

Dato : 21-11-03 19:16

> Næææ, det er det ikke.

Seriøst? Damn hvor uprofessionelt :s

Fra : Vega

Dato : 21-11-03 19:29

> Seriøst? Damn hvor uprofessionelt :s

Seriøst ja. Der må komme en patch hurtigt!

Mvh. Vega.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 21-11-03 20:20

"Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Næææ, det er det ikke.

Mon ikke den patch der er udgivet retter det...sjovt forøvrigt at de udsender en
patch før spillet er udkommet.

/Kenneth Iversen

Fra : Vega

Dato : 21-11-03 20:46

"Kenneth Iversen" <no.valid.email.adress@for.you.duh> skrev i en meddelelse
> "Vega" <liladomo@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Mon ikke den patch der er udgivet retter det...sjovt forøvrigt at de
udsender en
> patch før spillet er udkommet.

Hvor kan jeg finde den?

Mvh. Vega.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 21-11-03 22:52

> Hvor kan jeg finde den?

Så vidt jeg kan se skal den hentes igennem spillet?

/Kenneth Iversen