MS Windows
briani 27239
læsning af datafiler fra DVD på CD-romdrev
Fra : Nikon D1 og F5 Fan

Dato : 21-11-03 16:01

Er det muligt at læse datafiler fra en DVD-RW som jeg har fået tilsendt på
mit CD-rom drev.
Umiddelbart siger min win xp pro dk, når jeg lægger DVD´en i CD-romdrevet:
drevet er tomt læg en cd i (eller noget lignende) Det kan ikke læse filerne,
som skulle være en blanding af billede og datafiler, nærmere hvilke ved jeg
ikke

Hvordan kan jeg evt. læse DVD her på min bærbare via CD-rom drevet?

--

Bjarne
Nikon D1 og F5 fan

Fra : Leony

Dato : 21-11-03 18:13

In news:3fbe288b$0$151$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Nikon D1 og F5 Fan" <D"slet 1dette <D"slet 1dette"@NikonPro.dk> typed:

> Er det muligt at læse datafiler fra en DVD-RW som jeg har fået
> tilsendt på mit CD-rom drev.

For at læse en DVD, så skal du have et DVD drev.

> Hvordan kan jeg evt. læse DVD her på min bærbare via CD-rom drevet?

Som ovenfor.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Henrik Dissing

Dato : 21-11-03 18:21

On Fri, 21 Nov 2003 16:00:38 +0100, "Nikon D1 og F5 Fan" <D"slet
1dette"@NikonPro.dk> wrote:

>Er det muligt at læse datafiler fra en DVD-RW som jeg har fået tilsendt på
>mit CD-rom drev.

Nej, dertil kræves der et DVD-drev.
--
Venlig hilsen
Henrik Dissing

(e-mail: hendis AT post DOT tele DOT dk)

Fra : Nikon D1 og F5 Fan

Dato : 21-11-03 18:50

Henrik Dissing <sorry@drowned.in.spam.invalid> wrote:

> Nej, dertil kræves der et DVD-drev.

Tak for jeres svar, men det er jo desværre ikke så lige til med en bærbar.
Jeg må prøve at alliere mig med en bekendt som har

--

Bjarne
Nikon D1 og F5 fan

Fra : Bossy

Dato : 24-11-03 03:26

hvis det nu skulle lykkedes for dig har jeg en lp jeg gerne vil ha afspillet
på min walkman. kunne jo være du havde en løsning på det...???

undskyld ....kunne ik dy mig