link til nokia 3210
Fra : SY

Dato : 15-04-01 23:16

Hej
jeg søger nogle gode link til nokia 3210, som beskriver hvordan man unlocked
den og andet
tak

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-04-01 07:53

http://www.nokiauk.f2s.com/index.html er din ven.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)
Hvis du i emnelinjen begynder med Sv: så kan ikke alle læse dine

Fra : Møgelmose

Dato : 16-04-01 10:31

Eller vores side der står det samme som på nokiauk.f2s.com men bare på
dansk.... Jeg er ved at lægge mere op på siden så hvis du mangler noget så
skriv til webmaster@xr2.subnet.dk
se i min signatur for adressen!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm Den her
www.logomanager.subnet.dk Og den her er fyldt med logomanager ting...

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-04-01 14:08

"Møgelmose" wrote:

> Eller vores side der står det samme som på nokiauk.f2s.com men bare på
> dansk.... Jeg er ved at lægge mere op på siden så hvis du mangler noget så
> skriv til webmaster@xr2.subnet.dk

Tja, jeg syntes nu, at nokiauk er mere præcise i deres anvisninger
omkring kortslutning af 3210eren ved unlocking af v5.36

Fra : Møgelmose

Dato : 16-04-01 19:58

Så kan jeg så fortælle dig at for at være sikker på at jeg skrev det perfekt
oversatte jeg det (ikke med maskine men med hovedet og tilføjede hvad
jeg nu synes der skulle tilføjes f.eks anvisningerne til hvordan man fandt
det rigtig eeprom ben

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 16-04-01 21:43

"Møgelmose" wrote:

> [...]
> oversatte jeg det (ikke med maskine men med hovedet og tilføjede hvad
> jeg nu synes der skulle tilføjes f.eks anvisningerne til hvordan man fandt

Det er såmend gnide-halløjet som jeg ikke er enig med dig.

Men hvis det virker for dig og andre, så må I da om det.

Jeg fugtede en finger og det var rigelig på de tre telefoner som jeg
har unlocked.

Fra : Møgelmose

Dato : 17-04-01 13:29

Det kan også have noget at gøre med ledningstype/tykkelse
Bare et gæt =)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm