Battelnet Diablo 2 LOD
Fra : Lars

Dato : 21-11-03 15:22

Hej NG

Har et problem med min Diablo 2 LOD når jeg vil på battel.net.
den kommer op med et svar at hvis jeg har et modem skal jeg kontakte ISP
eller se deres hjemmeside for support/erros. Men kan ikke finde noget der
løser mit problem på deres hjemmeside.

Problemmet består i at jeg fra en klient maskine ikke kan se battel.net
europa men min server logger fint på!
Under knappen til battel.net i Diablo står der 0.0.0.0 i ip adr.

Hvad kan der være galt??

Håber nogen vil hjælpe

Lars

Fra : Michael Thomsen

Dato : 21-11-03 17:29

sidder du bag en router? Kan være at dine porte ikke er forwardet.

Fra : Lars

Dato : 21-11-03 18:25

Ja jeg sidder bag en router, men har skrevet de porte ind som står på deres
hjemmeside.

6112 - 6119
4000