Hjallerup udstilling
Fra : Jane Bjørnlund

Dato : 21-11-03 14:03

Meget kort:

Er det lørdag eller søndag man finder mainecoon og hellig birma på
udstillingen i Hjallerup?? Jeg kan muligvis ikke komme begge dage, og så
må det naturligvis være "mainecoon-dagen"...

Med venlig hilsen
Jane Bjørnlund
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette Jensen

Dato : 21-11-03 14:28

Jane Bjørnlund wrote:

Hej Jane!

Det er søndag der er "Maine Coon dag"
Ser mere her: http://www.jyrak.dk/
Mette Jensen
www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 18:30

Mette Jensen skrev i <news:bpl3s8$1pku$1@news.cybercity.dk,>:

> Det er søndag der er "Maine Coon dag"
> Ser mere her: http://www.jyrak.dk/

Mon jeg skal have nye briller, eller er der ingen oplysninger om
åbningstidspunkt og entre?
--
Mange hilsner
Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Fra : Birgitte

Dato : 21-11-03 18:47

"Lotte M" <post(at)lotte-m.dk> skrev i en meddelelse
> Mon jeg skal have nye briller, eller er der ingen oplysninger om
> åbningstidspunkt og entre?
> Mange hilsner
> Lotte M - http://www.lotte-m.dk

Hej Lotte
Hvis du rigtig nok går ind på linket og trykker på knappen udstilling, så
trykker du igen på den rette udstilling altså Hjallerup og der står alle de
info du søger
Mvh Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : Mette Jensen

Dato : 21-11-03 18:48

Lotte M wrote:
> Mon jeg skal have nye briller, eller er der ingen oplysninger om
> åbningstidspunkt og entre?

Næ, det er ikke dig Men det plejer at koste ca. 30 kr. for at komme ind.
Åbningstider for publikum er 10-17.
Mette Jensen
www.Chimera-MaineCoon.dk

Fra : Jane Bjørnlund

Dato : 21-11-03 21:34

Jeg takker så meget for informationerne...