[DVD] LOTR : TTT - Extended Version
Fra : Morten Steen

Dato : 21-11-03 10:43

Er der nogen der har subj. i R2 UK udgaven?
Er der danske tekster på?

Morten

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-11-03 13:58

Morten Steen wrote:

> Er der nogen der har subj. i R2 UK udgaven?
> Er der danske tekster på?

Sandssynligvis ikke. Det var der i hvert fald ikke på LOTR FOTR SEE. Og
du skal være opmærksom på at lige på UK-udgaverne, der mangler vistnok
nogle easter eggs.

/David

Fra : Henrik Larsen

Dato : 21-11-03 14:21

> Sandssynligvis ikke. Det var der i hvert fald ikke på LOTR FOTR SEE.
Og
> du skal være opmærksom på at lige på UK-udgaverne, der mangler vistnok
> nogle easter eggs.

Ja, jeg fik min Collectors box fra amazon.co.uk i går og blev da skuffet
over det manglende easter egg på UK. Men, prisen var i orden, så...

Vh Henrik

Fra : Rune Zedeler

Dato : 21-11-03 19:31

Morten Steen wrote:
> Er der nogen der har subj. i R2 UK udgaven?

Yep.

> Er der danske tekster på?

Nope.
Og der er ikke engang engelske undertekster på kommentarsporene (
Jeg kan sgu ikke høre, hvad de siger. Det er sgu da for latterligt ikke
at tekste det hele i sådan en dyr produktion. Møg.

Næh, på valhalla kan de finde ud af at tekste kommentarsporene

-Rune