MS Windows
briani 27239
Windows Movie Maker går i stå 2. gang det ~
Fra : Helge Duif

Dato : 21-11-03 08:06

Hej...., jeg har følgende problem:

Når jeg tilslutter mit digitale videokamera til computeren via firewire
åbner Windows Movie Maker automatisk (det har jeg selv sat den til) og jeg
kan gå i gang med at indspille film fra kameraet til computeren og det hele
kører fint, jeg kan redigere, klippe osv.

MEN....., hvis jeg vil indspille en ny film går det hele i stå, først går
det hele uendeligt langsomt for til sidst at gå helt i stå og programmet
svarer ikke længere.
Det hjælper ikke at gå ud af Movie Maker, jeg skal genstarte computeren for
at få det til at virke igen. Hvis jeg blot går ud af MovieMaker reagere den
ikke engang på at jeg sætter firewire-kablet til videokameraet.

Jeg kører XP-home, MovieMaker, nyeste version downloadet i går, alt er
opdateret i windows update

Computeren: ESC-k7s5a bundkort, amd duron 1000mhz, nec-firewirekort, 384mb
ram, 35 gb ledig plads på harddisken

Videokamera: Samsung VP-D20 (det de havde på tilbud i Netto i denne uge)
(virker ellers fint!!)

Jeg har på fornemmelsen, at en eller anden buffer bliver fyldt første gang
jeg indspiller og at den herefter ikke bliver tømt til næste gang jeg skal
indspille...????

mvh. Helge Duif