Skærme
Fijala 3554
Hoppende billed
Fra : Morten B

Dato : 15-04-01 22:37

Billedet på min skærm er for nyligt begyndt at hoppe frem og tilbage fra
højre til venstre, ganske få milimeter.
Det drejer som om en Siemens Xpert 710. Jeg har tjekket alle kabler og de
lader til at være ok, skærmen har ikke været flyttet og omgivelser har ikke
været ændret.
Jeg går ud fra at det er et hardwareproblem da problemet også forekommer
under opstart (før windows er begyndt på indlæsningen).

Nogle der har en løsning på hvad problemet kan være?

/Morten

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-04-01 07:36

On Sun, 15 Apr 2001 23:37:12 +0200,
Morten B <mortenb@trashcan.dk> wrote:
> [...]
>under opstart (før windows er begyndt på indlæsningen).
>
>Nogle der har en løsning på hvad problemet kan være?

Har du prøvet et andet grafikkort / anden computer ? Det kan være
grafikkortet der er ved at stå af.

--
Povl H. Pedersen - Please send unsolicited advertising to abuse@whitehouse.gov
Position: N 56 09 37 - E 010 12 29

Fra : Morten B

Dato : 16-04-01 19:05

"Povl H. Pedersen" <pope@home.terminal.dk> wrote in message
> Har du prøvet et andet grafikkort / anden computer ? Det kan være
> grafikkortet der er ved at stå af.

Nej det har jeg ikke prøvet endnu, men hopperiet er det også på OSD-menuen,
men jeg har selvfølgelig ikke haft taget skærmen fra computeren for at
tjekke det.

Jeg håber sandelig ikke det er grafikkortet. Det er onboard :(

Det har heldigvis ikke været så slemt i dag, men hvis det kommer igen vil
jeg prøve at flytte lidt rundt med skærmen.

/Morten

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 16-04-01 10:55

"Morten B" <mortenb@trashcan.dk> wrote in message
> [...]
> under opstart (før windows er begyndt på indlæsningen).
>
> Nogle der har en løsning på hvad problemet kan være?

Ja, så vidt jeg husker er 5-6 lytter i PSUen der forårsager omtalte problem.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Morten B

Dato : 16-04-01 19:06

"Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@adr.dk> wrote in message
> Ja, så vidt jeg husker er 5-6 lytter i PSUen der forårsager omtalte
problem.

Det er måske en kendt fejl på alle skærme af denne type?

/Morten

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 18-04-01 04:22

> "Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@adr.dk> wrote in message
> problem.
> >

> Det er måske en kendt fejl på alle skærme af denne type?

Nej, mere generelt :(

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen