MS Windows
briani 27239
Windows XP Professional 64 Bit Edition
Fra : f00ge

Dato : 21-11-03 00:47

Er den udkommet?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-11-03 01:29

"f00ge" <f00ge@REMOVEgmx.net> skrev :

>Er den udkommet?

Ja, og du ved vel at den kræver en speciel cpu?

http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/news/64bit.asp
--
Knud

Fra : f00ge

Dato : 21-11-03 14:22

"Knud Gert Ellentoft" <ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> Ja, og du ved vel at den kræver en speciel cpu?
>
> http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/news/64bit.asp

Jeg har en Athlon64. - Går ud fra, at den kan køre med den.

Kan bare ikke se, at man kan købe det XP64 nogle steder...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-11-03 20:05

Athlon64 støttes ikke.
Sælges kun med en Itanium baseret Computer.
En version til AMDs nye 64bit processorer er dog planlagt.