En meget stor kattebakke... hvor?
Fra : Jette Nielsen

Dato : 20-11-03 22:49

Vores to misser deler kattebakke, og det går rigtig fint... vi synes
bare godt de kunne bruge noget mere plads at vende på derinde... Vores
nuværende kattebakke er med låg har disse indvendige mål: H40xB36xL47

Jeg har surfet lidt hos danske dyrehandlere, men kan ikke finde nogen
kattebakker der er særligt meget større. Vi kunne godt tænke os en der i
hvert fald er 10 cm større i både bredde og længde.

Jeg vil gerne søge på engelsksprogede sider... man hvad hulan hedder
kattebakke på engelsk? ... og hvis nogen kender et sted hvor man kan
købe STORE kattebakker, så giv mig lige et praj

Pft...

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 23:10

"Jette Nielsen" <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne søge på engelsksprogede sider... man hvad hulan hedder
> kattebakke på engelsk?

Litterbox....- giver en del resultater på Google !

God jagt !

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 20-11-03 23:13

> [...]
> kattebakker der er særligt meget større. Vi kunne godt tænke os en der i
> hvert fald er 10 cm større i både bredde og længde.

Hej Jette...
Prøv www.pethouse.dk de har en der hedder Stor Doskosil- Jumbo størrelsen er
65 x 43 x 45 cm. Vores katte, MCO´er er meget glade for dem!! De kan kun
anbefales!!!!

Mange hilsner
Pia
www.meekocoons.dk

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 20-11-03 23:35

> [...]
er
> 65 x 43 x 45 cm. Vores katte, MCO´er er meget glade for dem!! De kan kun

Glemte lige at det er L x B x H.........sorry!!

Pia
www.meekocoons.dk

Fra : Jette Nielsen

Dato : 21-11-03 08:26

> er

De 65 cm i længden, er det selve bakken eller er det incl. åbningen....
den går jo lidt ud over...

Fra : Thomas

Dato : 20-11-03 23:59

Pia J/Kurt K wrote:

> Prøv www.pethouse.dk de har en der hedder Stor Doskosil- Jumbo
> størrelsen er 65 x 43 x 45 cm. Vores katte, MCO´er er meget glade for
> dem!! De kan kun anbefales!!!!

Det er en lidt mystisk side :)

hvordan bestiller man fra dem ? der står hverken priser eller noget med køb.

--
Hilsen Thomas

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 21-11-03 00:31

"Thomas" <no_mails_here@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en lidt mystisk side :)
>
> hvordan bestiller man fra dem ? der står hverken priser eller noget med
køb.

Hej Thomas...

Jeg kan kun være enig med dig, jeg har heller aldrig fundet fidussen....vi
plejer at købe af dem på katteudstillingerne. Men prøv at maile til dem, mon
ikke de har en prisliste!!!
Eller kig ind på en udstilling, der er i denne weekend, søndag mener jeg, i
Hjallerup og d. 7. december i Køge!!! De har bare næsten ALT med!!!

Mange hilsner

Pia
www.meekocoons.dk

Fra : Thomas

Dato : 21-11-03 01:45

Pia J/Kurt K wrote:

> [...]
> Eller kig ind på en udstilling, der er i denne weekend, søndag mener
> jeg, i Hjallerup og d. 7. december i Køge!!! De har bare næsten ALT

Ja det kunne være sjovt at se en udstilling (har aldrig været på
katteudstilling før)
så kan jeg slå 2 fluer med et smæk ;)

--
Hilsen Thomas

Fra : Jette Nielsen

Dato : 21-11-03 08:25

> hvordan bestiller man fra dem ? der står hverken priser eller noget med køb.

Denne kattebakke er vidst meget almindelig... kan se den også fås hos
andre dyrehandler som f.eks. www.zoozity.dk og www.dyrecenter.dk

Fra : Thomas

Dato : 21-11-03 13:17

Jette Nielsen wrote:

> Denne kattebakke er vidst meget almindelig... kan se den også fås hos
> andre dyrehandler som f.eks. www.zoozity.dk og www.dyrecenter.dk

Ja tak, jeg tror jeg har fundet det jeg skal bruge hos zoocity :)

--
Hilsen Thomas

Fra : Kate

Dato : 20-11-03 23:22

Jette Nielsen <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> wrote in news:3fbd36d23576c@dk-
fritid-dyr-kat.dk:

> man hvad hulan hedder
> kattebakke på engelsk? ...

Jeg ved den hedder litter box, men hvor store man kan få dem ved jeg
altså ikke. (Mine amerikanske kanin mailing liste folk skriver det
altid i to ord.)

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Jannie Ø. Rasmussen

Dato : 21-11-03 17:24

> [...]
> kattebakke på engelsk? ... og hvis nogen kender et sted hvor man kan
> købe STORE kattebakker, så giv mig lige et praj

Hej Jette!

Jeg har til mine 2 MCO og til dem har jeg købt en Bed Roller.De kan fåes
i forskellige størrelser.
Der er godt nok hjul på når du køber dem, men de kan tages af...

Da jeg købte dem i sin tid kostede de 50 kr. De kan købes i de
forskellige varehuse (Bilka,Kvickly osv)

Håber du finder noget til dine misser!

Med venlig hilsen
Jannie
Miau fra Kalle & Tessa

Fra : zasha

Dato : 23-11-03 19:24

<klip>
> Jeg har til mine 2 MCO og til dem har jeg købt en Bed Roller.De kan fåes
> i forskellige størrelser.
> Der er godt nok hjul på når du køber dem, men de kan tages af...
<...
> Med venlig hilsen
> Jannie
> Miau fra Kalle & Tessa
</klip>

Sådan en bruger jeg også til kattenes kattegård-toilet, virker glimrende :)

--
Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk/godter.html
(sæsonpræget chokoladeside ;)