MS Windows
briani 27239
Q: WinXP home
Fra : Tomas Linnet

Dato : 20-11-03 22:40

Hejsa NG

Min Windows XP er pludselig begyndt at påstå den mangler en fil ved navn
"copy". Alarmen kommer ved opstart, og ved installation af nogle programmer.
Hvad kan jeg gøre for at komme problemet til livs?

Hilsen Tomas Linnet

P.S: Jeg er ikke verdens mester i PC

Fra : lacrimosa

Dato : 21-11-03 02:26

"Tomas Linnet" <tomasane@FJERNESwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
programmer.
> Hvad kan jeg gøre for at komme problemet til livs?

Prøv at sætte din winxp cd i computeren og gå til Start-Kør, derefter
skriver du "sfc /scannow" selfølgelig uden "

Fra : Tomas Linnet

Dato : 21-11-03 16:01

"lacrimosa" <spambox@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Tomas Linnet" <tomasane@FJERNESwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> programmer.

> Prøv at sætte din winxp cd i computeren og gå til Start-Kør, derefter
> skriver du "sfc /scannow" selfølgelig uden "

Hej

Tak for dit hurtige svar. Desværre vil min PC gerne have Windows XP
Professional Service Pack 1 cd, selv om det er WinXP Home Service Pack 1 jeg
har installeret........

Hilsen Tomas