tak for 10 år hos tdc internet
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 20-11-03 22:42

jeg og familie siger tak for den støtte og hjælp vi fik hos tdc internet
support

vi ses ingen når priserne er til at have med at gøre igen

så vender vi måske tilbage igen

tak til de søde piger hos tdc -og unskyld min opførsel

Michael
skive

fri maked er det bedste -men stabilitet og også det bedste

tak for 10 år hos tdc internet

godt nytår

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 21-11-03 09:53

"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> writes:

>vi ses ingen når priserne er til at have med at gøre igen
>fri maked er det bedste -men stabilitet og også det bedste

Så du har nu tilvalgt det fri marked og fravalgt stabiliteten?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Benjamin

Dato : 21-11-03 12:57

Michael Hagelquist wrote:
> [...]

Er du stiv?

Så nu dropper du stabilitet eller hvad?

--

/ Benjamin

Fra : April M

Dato : 23-11-03 10:20

Jeg er også smuttet fra TDC - og kan berette at Tele2 nu har kørt
upåklageligt her i 3 mdr.- vel at mærke til lavere pris for en båndbredde,
der er 4 x så stor.

Den med stabiliteten hos TDC kan jeg også godt skrive under på. De har hos
os lavet mindst en bommert pr. kvartal i de 2 år jeg har haft ADSL hos TDC -
så det har været fuldstændigt "stabilt".

ab