undskyld tele2
Fra : poul

Dato : 20-11-03 20:31

Jeg har tidligere sendt indlæg om hvordan jeg ikke fik det
installationsbesøg som jeg havde bestilt i forbindelse med konvertering til
tele2adsl. Alligevel havde Tele2 opkrævet gebyr for tekniker besøg.

Jeg havde sendt en mail om problemet, men havde ikke modtaget noget svar,
indtil nu hvor jeg på den ny PBS opkrævning har fået refunderet beløbet + en
måneds ADSL leje.

Så der er bare tilbage at fortælle at det kører flot, der er ikke længere de
der irriterende 5 minutters udfald som til at begynde med kunne få mig til
at ønske mig tilbage til TDC.

Hilsen

Poul