HTTP upload mislykkes-pws
Fra : Jens Ole Olsen

Dato : 15-04-01 22:23

Hej Nyhedsgruppe

Bruger win 98-2, har installeret pws.
I webfolder på C: har jeg oprettet Http://compname som jeg åbner i FP2K
og alt virker fint formularer/scripts og hele baduljen.

Når jeg forsøger at http uploade vil password ikke accepteres (mit webhotels
supportafd. har http uploaded med mit username og password og siger at
fejlen må ligge hos mig et sted).
Hvad kan det skyldes ?

hilsen
Jens Ole

Fra : Andreas Paasch

Dato : 15-04-01 23:59

Jeg gætter umiddelbart på en fejl i store/små bogstaver ...

Mvh.
Andreas Paasch