2 tællere??
Fra : KH

Dato : 20-11-03 19:29

Efter min familie lige er blevet forøget med et extra medlem kunne jeg godt
tænke mig at bruge to tællere som fortæller hvor gamle mine børn er. Jeg har
prøvet at sætte 2 stk. på men det vil desværre ikke virke. Er der nogen som
har et forslag???

Jeg bruger Frontpage 2003 og min hjemmeside er www.hoengaard.dk

Hilsen

Klaus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-11-03 00:29

Frontpages tæller kan ikke bruges til sådan noget da den jo tæller
hits på siden og ikke dage.
Til dit formål skal du bruge et JavaScript der regner tiden ud fra en
bestemt dato til den øjeblikkelige dato.

Fra : KH

Dato : 21-11-03 09:18

> Frontpages tæller kan ikke bruges til sådan noget da den jo tæller
> hits på siden og ikke dage.

Det er ikke den tæller jeg hentyder til, men den som fortæller hvor gamle
mine børn er (altså scriptet). Jeg har prøvet at tilfører to stk. men så vil
de ikke virke. Tjek evt. min hjemmeside for at se hvad jeg mener (
www.hoengaard.dk ).

Klaus

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-11-03 18:56

Det nemmeste er formentlig at udvide det eksisterende script til at
håndtere to startdatoer i stedet for en. Det burde ikke være specielt
svært med en smule kendskab til JavaScript.

Fra : Lars Raaby

Dato : 21-11-03 20:47

KH skrev bl.a.:
> [...]
> hvor gamle mine børn er. Jeg har prøvet at sætte 2 stk. på men
> det vil desværre ikke virke. Er der nogen som har et forslag???

prøv at spørge i gruppen for clientside. Der er sat fut til
gruppen.

Du skal lige vide at det sne du har på siden æder en masse cpu
kraft.

/Lars
--
(citat)
Alt hvad jeg kan lide er enten ulovligt, umoralsk eller fedende.