Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
EOS 300 og billedopløsning
Fra : Alexandar [4200]

Dato : 20-11-03 19:17

Hej.

Er der nogle af jer, som ved i hvilken opløsning EOD 300D kameraet tager
billeder i, og kan man ændre opløsningen?

Mvh
ALexandar

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-11-03 19:51

"Alexandar [4200]" <alexandar@lackovic.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle af jer, som ved i hvilken opløsning EOD 300D kameraet
tager
> billeder i, og kan man ændre opløsningen?

Har du overvejet at bruge 2½ sekund på Canons hjemmeside? Alternativt
kunne du bruge 3½ sekund på en Google-søgning.

--
-Jens B.

Fra : Alexandar [4200]

Dato : 20-11-03 19:58

> Har du overvejet at bruge 2½ sekund på Canons hjemmeside? Alternativt
> kunne du bruge 3½ sekund på en Google-søgning.
Hej Jens

Alternativt kunne du have besvaret mit spørgsmål fremfor at besvare mit
indlæg med i mine øjne et ligegyldigt svar.

Fra : Bo Bjerre

Dato : 20-11-03 20:18

"Alexandar [4200]" <alexandar@lackovic.dk> wrote in message
> Hej Jens
>
> Alternativt kunne du have besvaret mit spørgsmål fremfor at besvare mit
> indlæg med i mine øjne et ligegyldigt svar.

Det er almindeligt at man selv prøver at finde information med en
søgemaskine, fx google.
Hvis du goggler med "eos 300 data" kommer du let til:

www.eos-magazine.com/News_06_EOS300.html

Og herfra kan du sev læse videre. Der er alle de data, du har brug for.

Bo //

Fra : Erik Aalund

Dato : 22-11-03 10:52

"> Hvis du goggler med "eos 300 data" kommer du let til:

> www.eos-magazine.com/News_06_EOS300.html
>
> Og herfra kan du sev læse videre. Der er alle de data, du har brug for.

Det er også fint - bortset fra at der oprindeligt blev spurgt til data vedr.
EOS 300D.

- men fremgangsmåden er vel nogenlunde den samme..

vh
Erik

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-11-03 23:50

> Alternativt kunne du have besvaret mit spørgsmål fremfor at besvare mit
> indlæg med i mine øjne et ligegyldigt svar.

Det er det, der hedder hjælp tli selvhjælp. På den måde lærer du,
hvordan du nemt kan finde information en anden gang. Det er nemmere og
hurtigere for dig selv, og det er en større tilfredsstillelse at klare
det selv. Og så slipper du får at ulejlige andre unødigt.
Når man spørger i en nyhedsgruppe, bruger andre jo tid og energi
på at svare. Jeg vil nødig tage stilling til, hvor grænsen går. Den er
nok flydende. Men du må da giver mig ret i, at der er grænser for, hvor
nemme spørgsmål, man kan tillade sig at stille. På et tidspunkt når man
til det, der må kaldes et dumt spørgsmål. Men grænsen er som sagt
flydende. Et svært spørgsmål for en begynder, er et dumt spørgsmål for
en ekspert. Og er man ny på nettet, ved man måske ikke, hvor man kan
finde information.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-11-03 09:48

"Alexandar [4200]" <alexandar@lackovic.dk> skrev i en meddelelse

> Alternativt kunne du have besvaret mit spørgsmål fremfor at besvare mit
> indlæg med i mine øjne et ligegyldigt svar.

Ligegyldige spørgsmål fortjener ligegyldige svar.

--
-Jens B.

Fra : Thomas Corell

Dato : 21-11-03 13:58

Alexandar [4200] wrote:
> Hej Jens
>
> Alternativt kunne du have besvaret mit spørgsmål fremfor at besvare mit
> indlæg med i mine øjne et ligegyldigt svar.

For mit eget vedkommende, gider jeg (normalt) ikke at besvare spørgsmål,
hvor det er tydeligt at spørgeren ikke har gjort en minimal indsats for
selv at finde svaret.

Den slags ignorerer jeg, så du skal være glad for at der i det mindste
er nogle som gider svare; omend de ikke besvarer dit spørgsmål.

--
Don't waste space

Fra : Hans Kruse

Dato : 20-11-03 20:08

Se www.dpreview.com, hvor alle dine spørgsmål og lidt til være besvaret.
Mvh, Hans

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 23:01

Selvom det ikke er det sværeste stykke information selv at få fat i kommer
det her:

3072 x 2048 = 6291456 pixels total.

Der er et par "mindre" indstillingsmuligheder i kameraet som jeg dog ikke
kan se hvad man skal bruge til hvis man er seriøs fotograf. Men options kan
man jo ikke få nok af. Ellers kan du bruge PS, så kan du få lige den
størrelse du ønsker.