bf1942 mods
Fra : Sten Sønderhousen

Dato : 20-11-03 18:27

Hej gruppe.

Jeg har et problem. Vi har bf42 instaleret og har sidste patck 1.5
instaleret. Jeg har så været oppe på www.bf1942.com og har downloadet
diverse mods. Der er bare det problem at jeg ikke kan få dem til at fungrer.
Måske har jeg overset noget vigtigt.
Jeg har efter download kørt de filer der er hentet, og de pakker sig da også
fint ud og der kommer også mapper i mod dir under bf42. Der er bare ingen
genveje eller exe filer til at starte dem med og jeg kan ike se at der er
sket noget når jeg starter bf42 normalt????

Det drejer sig bl.a. om pirates. galactic q c, actionBF

Håber nogen kan hjælpe

Hilsen

Sten

Fra : Dan Stanley\(9900\)

Dato : 20-11-03 19:01

"Sten Sønderhousen" <sten@XsletdetteXsonderhousen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sket noget når jeg starter bf42 normalt????
>
> Det drejer sig bl.a. om pirates. galactic q c, actionBF

Du skal aktivere modet inde i Battelfield menuen under ....tror det hedder
customize.

Dan

Fra : Cinnober

Dato : 20-11-03 19:24

"Dan Stanley(9900)" <usenet@pq.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> også

> Du skal aktivere modet inde i Battelfield menuen under ....tror det hedder

Nej ikke Customize men Custom Game....se evt. de readme filer der evt. er
med...måske der står noget om hvordan man starter det...

Fra : Sten Sønderhousen

Dato : 20-11-03 22:00

Hej Alle

Tak for oplysningen. Nu kan jeg se mods og jeg kan aktivere dem. Meeeen Jeg
har hentet 3 ned og det er kun det ene der virker. De to andre lukker BF ned
når den er ved at loade banen ind. Det drejer sig om galactic conquest, og
action BF. Nogen der har oplevet det samme og som har løst problemet?

Sten

Fra : Brian Lund

Dato : 21-11-03 14:56

> [...]
> når den er ved at loade banen ind. Det drejer sig om galactic conquest, og
> action BF. Nogen der har oplevet det samme og som har løst problemet?

Måske de ikke kan køre med BF 1,5? Jeg har dog ikke prøvet nogen af modsene
så jeg ved ikke om de gør det samme ved mig :) - Btw. det bedste mod jeg har
prøvet endnu er desertcombat; www.desertcombat.com

Brian

Fra : Kim

Dato : 21-11-03 16:26

> [...]
> når den er ved at loade banen ind. Det drejer sig om galactic conquest, og
> action BF. Nogen der har oplevet det samme og som har løst problemet?

Så prøv at vælge "conquest" når du vælger game type.
Der er nogle mods der kun virker under dette.

Kim B. Steffensen.

Fra : Sten Sønderhousen

Dato : 21-11-03 20:35

> Så prøv at vælge "conquest" når du vælger game type.
> Der er nogle mods der kun virker under dette.

Hej

Har prøvet som conquest men den fejler ved loadning.

Muligvis er det pga. patch 1.5 til BF. Hvis nogen har 1.5 og GC virker vil
jeg gerne høre om det.

Hilsen

Sten