MS Windows
briani 27239
Annulering af Private mapper på XP?
Fra : DonE

Dato : 20-11-03 15:23

Hejsa Gruppe!
Jeg søger lidt hjælp!
Jeg har lige lagt XP-DK-Pro på min pc igen (læs: format)
Og så kom jeg altså til at gøre mine mapper *Private* som jeg så gerne vil
gøre *ikke* Private igen!
Jeg har selv *alle* rettigehederne på min pc.
Hva' gør jeg?

--

/DonE

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 20-11-03 19:41

DonE wrote:
> Og så kom jeg altså til at gøre mine mapper *Private* som jeg så
> gerne vil gøre *ikke* Private igen!

Bare af nysgerrighed... hvorfor vil du gøre dem ikke-private?

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : DonE

Dato : 20-11-03 20:19

Thomas Damgaard typed something like this:

> Bare af nysgerrighed... hvorfor vil du gøre dem ikke-private?
>
> Mvh
> Thomas Damgaard

Af 2 grunde:
1) Jeg er den eneste der bruger den.
2) Jeg har problemer med at slette filer i mine mapper.

--

/DonE

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 21-11-03 16:09

DonE wrote:

> Af 2 grunde:
> 1) Jeg er den eneste der bruger den.
> 2) Jeg har problemer med at slette filer i mine mapper.

ok.
jeg ved ikke om det er det, men har du prøvet at højreklikke ->
egenskaber -> sikkerhed.
og så give din bruger rettigheder til at læse/skrive ?

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : DonE

Dato : 22-11-03 10:05

> [...]
> egenskaber -> sikkerhed.
> og så give din bruger rettigheder til at læse/skrive ?

Efter en genstart virker alt som det skal nu!

--

/DonE