MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP frosset ved nedluk - hjælp til Mac-fyr
Fra : Michael Petersen

Dato : 20-11-03 09:51

Ja, dette er jo ikke en gruppe jeg normalt befinder mig i da jeg er
Mac-bruger, men jeg håber alligevel på lidt overbærenhed med min religion og
kunne bruge lidt Win-hjælp.

Min svigerfars bærbare der kører XP er frosset under nedluk (den står bare
ved billedet med Windows lukker...) Er der nogen smarte
tastaturkombinationer udover ctrl+alt+del (den eneste jeg kender) der kan
lukke sådan en XP-fætter eller er han nødt til at fjerne netledningen og
batteriet?? (Selvom jeg godt nok ikke over telefonen kan guide ham til at
hive batteriet ud - men den kan vel stå til den dør af sig selv.)

Anyway det er jo en ret voldsomt lukning - skal han forvente problemer når
den er klar igen??

På forhånd tak.

Mvh, Michael Petersen

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-11-03 10:53

On Thu, 20 Nov 2003 09:50:50 +0100, Michael Petersen
<micFJERN@reflector.dk> wrote:

> [...]
>batteriet?? (Selvom jeg godt nok ikke over telefonen kan guide ham til at
>hive batteriet ud - men den kan vel stå til den dør af sig selv.)
Tænd/sluk knappen på computeren. Måske skal han holde den inde i en
ca. 10 - 20 sekunder.

>Anyway det er jo en ret voldsomt lukning - skal han forvente problemer når
>den er klar igen??

Nææ

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Lars Laursen

Dato : 20-11-03 13:42

> lukke sådan en XP-fætter eller er han nødt til at fjerne netledningen og
> batteriet?? (Selvom jeg godt nok ikke over telefonen kan guide ham til at
> hive batteriet ud - men den kan vel stå til den dør af sig selv.)

Hold sluk-knappen inde på den bærbare for at vold-slukke den,
det virker på de bærbare jeg har set

--
Lars

Fra : anders majland

Dato : 20-11-03 21:31

> Hold sluk-knappen inde på den bærbare for at vold-slukke den,
> det virker på de bærbare jeg har set

Og når det stadig ikke virker så er det ud med batteriet - Det har jeg
været nødt til indimellem med forskellige maskiener

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid