Rullegardin-funktion på hjemmesiden
Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 20-11-03 00:08

Hej,

Hvordan laver man "rullegardin"-reklamer, som f.eks. på jubii.dk.

Jeg ved godt, at de er irriterende, men vil alligevel gerne eksperimentere
lidt. Jeg vil dog lade "gardinet" være nede til en start og så fjerne det og
lade den underliggende tekst komme til syne.

mvh

Torben

Fra : Benny Nissen

Dato : 20-11-03 00:31

"Torben Lange-Pedersen" <torben.lp@get2net.dk> wrote in message
> [...]
og
> lade den underliggende tekst komme til syne.

Kan du ikke bare lave et layer med det reklamepis ? (hård tone, men du ved
sikkert, hvad jeg mener
Start og slut det med javascript.

Altså:
- Vis siden
- Udskriv layeret med javascript i den ønskede bredee, men med 1 pixel i
højden.
- Lav en løkke, der øger højden på layeret til den ønskede højde.
- Lad hele layeret linke til http://www.nospam.dk
- Sæt et timeout.
- Lav en løkke der mindsker layeret til 1 pixel.
- Fjern layeret.

--
Benny