Det kan blive dyrt at falde i staver...
Fra : Jette Nielsen

Dato : 19-11-03 21:44

Jeg sad forleden og faldt i staver over nyhedsgruppen... tænkte egentlig
ikke over hvad jeg lavede... havnede på dekatten.dk via et indlæg...sad
lidt og læste dér, og så en omtale af et produkt hos avifauna.dk ... så
smuttede browseren derhen og vupti have jeg brugt 200 kr. på
kattelegetøj ...

Okay hvad skete der lige dér, tænkte jeg bagefter ... sådan kan det
altså gå, når man slå hjernen fra mens man surfer på nettet

Med venlig hilsen
Jette Nielsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-11-03 13:56

In article <3fbbd618f0ca2@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Jette Nielsen
<jniKATTE@BAKKEomnix.dk> wrote:

> [...]
> lidt og læste dér, og så en omtale af et produkt hos avifauna.dk ... så
> smuttede browseren derhen og vupti have jeg brugt 200 kr. på

Hæ... så er du måske køber til nogle af de sære ting, jeg fandt på en
side i går.... 12 sider med alskens sære dimser - alle noget med
katte....

http://www.velvetgiraffe.com/cat.htm

Spøg til side, jeg er nysgerrig - hvad var det du faldt for??

Fra : Jette Nielsen

Dato : 20-11-03 22:39

> Spøg til side, jeg er nysgerrig - hvad var det du faldt for??

Det var sådan en tunnel som kattene kan rende igennem.. den knitrer og
rasler, så vi er nød til at lægge den væk inden vi går i seng, hi!... og
så røg der også lige et par drillepinde i "indkøbskurven".

Ak, ja... så blev der igen lidt til misserne og en bluse mindre til mor

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 20-11-03 23:52

In article <3fbd34757bff7@dk-fritid-dyr-kat.dk>, Jette Nielsen
> [...]

> rasler, så vi er nød til at lægge den væk inden vi går i seng, hi!... og
> så røg der også lige et par drillepinde i "indkøbskurven".

Aha, sådan et koboltblåt uhyre, ikke?
Nå, men så er deres julegave vel i hus...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-11-03 00:18

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> writes:

> Aha, sådan et koboltblåt uhyre, ikke?
Jow for de har vist kun den farve, med to kanaler en på hver side som
de kan komme ud gennem...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-11-03 00:08

Jette Nielsen <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> writes:

> Det var sådan en tunnel som kattene kan rende igennem.. den knitrer og
> rasler, så vi er nød til at lægge den væk inden vi går i seng, hi!... og
> så røg der også lige et par drillepinde i "indkøbskurven".

Den er slet heller ikke så tosset endda..
Anmeldelse fra Anastacia 3 stjerner, fordi der ligesom mangler en at
fise rundt med...