MS Windows
briani 27239
Flytte brugerprofil i WinXP
Fra : H3nrik V!

Dato : 19-11-03 21:36

Hej i Gruppen!

Jeg har netop kastet en ny XP-installation på min maskine, men da jeg kører
RAID-0 ville jeg gerne have _hele_ "documents and settings" folderen over på
en partition (d:) der ligger på en anden fysisk harddisk. Jeg har kunne
flytte selve "dokumenter" mappen, men da OE f.eks. gemmer mail et sted i
documents and settings-træet ville jeg gerne have _alt_ dette med over. How
to?

mvh

/H3nrik!

Fra : Jens

Dato : 20-11-03 00:16

"H3nrik V!" <vernerboPLEASE@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail_ACCOUNT.THANXcom> skrev i
> [...]

> flytte selve "dokumenter" mappen, men da OE f.eks. gemmer mail et sted i
> documents and settings-træet ville jeg gerne have _alt_ dette med over.

Hvis det er OE kan du nøjes med at flytte dens lagringsmappe, fra
funktioner - indstillinger - vedligeholdelse / lagringsmappe.

Mvh Jens

Fra : lacrimosa

Dato : 20-11-03 02:04

"H3nrik V!" <vernerboPLEASE@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail_ACCOUNT.THANXcom> skrev i
en meddelelse news:bpgk51$dsk$1@sunsite.dk...
> [...]

> flytte selve "dokumenter" mappen, men da OE f.eks. gemmer mail et sted i
> documents and settings-træet ville jeg gerne have _alt_ dette med over.

Hejsa kan denne bruges?
http://www.genie-soft.com/products/oeb/download.html

Fra : H3nrik V!

Dato : 20-11-03 18:07

"H3nrik V!" <vernerboPLEASE@DO_NOT_SPAM_MY_hotmail_ACCOUNT.THANXcom>
skrev i en meddelelse news:bpgk51$dsk$1@sunsite.dk

Tak for jeres svar!

Det ser dog ud til at jeg har fået gjort noget rigtigt - documents and
settings eksisterer nu på både C og D drevet...!

/H3nrik!

Fra : Jens

Dato : 20-11-03 18:37

> [...]

> Det ser dog ud til at jeg har fået gjort noget rigtigt - documents and
> settings eksisterer nu på både C og D drevet...!

Så kan du jo flytte hele mollevitten via computeradministration - brugere og
grupper - /bruger egenskaber - profilsti.

Mvh Jens