X-Men united, urolige sorte bjælker i reg1~
Fra : LA2

Dato : 19-11-03 20:37

Hej
Er der andre end mig der har problemet med urolige/gyngende sorte bjælker på
reg1 udgaven af x-men united? Har ikke problemet med andre film.

Det er temmelig irriterende, bliver jo nærmest søsyg af at se på dem...

LA2

Fra : Brian Nielsen

Dato : 19-11-03 22:19

"LA2" <ltour_@hotmail.com> wrote in message
> [...]

> reg1 udgaven af x-men united? Har ikke problemet med andre film.
>
> Det er temmelig irriterende, bliver jo nærmest søsyg af at se på dem...

Ikke et direkte svar på dit spørgsmål, men
i de få tilfælde hvor jeg har haft billedforstyrrelser
på en reg1 film, har det hjulpet at sætte fjernsynet til NTSC
istedet for AUTO (som åbenbart ikke altid er så automatisk, som
man skulle tro...)

Måske kan det løse dit problem, måske kan det ikke

/Brian

Fra : LA2

Dato : 19-11-03 22:32

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man skulle tro...)
>
> Måske kan det løse dit problem, måske kan det ikke

Det hjalp at sætte dvd'en til ntsc. Mange tak for hjælpen.

LA2