Update om vores hittebørn
Fra : Elwarth

Dato : 19-11-03 20:33

Hej allesammen
Nu er det vist på høje tid at fortælle lidt om, hvordan det går med vores
hittefamilie. I den forbindelse er der også kommet nye billeder fra de
sidste 14 dage i mit album på hjemmesiden
Jeg vil starte med at fortælle, at der nu kun er 3 killinger, som mangler
nye hjem. Det er Homer, Apu (røde hanner) og Snowball eller Maggie (sort
hun). Mormis, som kommer til at hedde Fie, og resten af killingerne er afsat
Fie og enten Snowball eller Maggie skal til Sjælland til foråret, når
det bliver lunt nok til at blive udekatte. Milhouse og Bart skal op til min
storebror, og Lisa skal bo hos min fars kollega.
For et par uger siden fik store som små ormekur. Pyha, sikke et mas med 13
katte, der skulle have piller/pasta i 3 dage! Desværre slog det killingernes
maver i stykker, så de havde diarré i over en uge bagefter. Men nu er de på
toppen igen. I sidste uge var Fie og killingerne ude og blive vaccinerede
første gang og tjekket grundigt igennem. Der opdagede dyrlægen, at de fleste
af dem havde lidt øremider, så vi måtte igen til at behandle alle 13
Denne gang dog kun med en enkelt omgang Frontline til hver. Så håber vi, at
det er helt slut med de ulækre små kræ, det kigger dyrlægen efter igen, når
de skal vaccineres 2. gang om 3 uger.
Men ellers har de det alle godt. De vokser mere eller mindre hurtigt, og de
er efterhånden nogle rigtige vildbasser
Vi har besluttet, at i år bliver der kun julepyntet udenfor
Jeg er glad for, at det nu er koldt, så man går med lange bukser, for
mislingerne klatrer lystigt Man kan ikke stå stille ret længe ad gangen
her i huset, før man har en eller flere killinger hængende på benene. Det er
så charmerende, selvom det gør ondt.
Nå, det var sidste nyt herfra, husk at reklamere skamløst for de 3 sidste

Venligst
Dorthe

Fra : Kate

Dato : 19-11-03 21:26

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> wrote in

> I den forbindelse er der også kommet nye billeder fra de
> sidste 14 dage i mit album på hjemmesiden

Ja, dem tør jeg nok ikke at kigge på selvom mormis er afsat og hende
faldt jeg jo pladsk for men jeg er dog glad for at i har fået hjem
til så mange af misserne. Flot gjort af jer at sådan tage jer af dem.

Ja.ja, jeg ku' jo ikke nære mig
De er dælme søøødddde. Apu er bare virkeligt køn.

Mantra...."nej, Kate, ikke 5 katte....ikke 5 katte....ikke 5 katte...."

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 19-11-03 21:30

In article <3fbbd1d3$0$153$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Kate
<km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> Mantra...."nej, Kate, ikke 5 katte....ikke 5 katte....ikke 5 katte...."

*gg*
Jeg synes jeg kan huske en eller anden der hed Kate, der ikke skulle
ha' flere end - var det to??

Fra : Kate

Dato : 19-11-03 22:52

Ann Rudbeck <webmaster@fjernsiamis.com> wrote in

> *gg*
> Jeg synes jeg kan huske en eller anden der hed Kate, der ikke skulle
> ha' flere end - var det to??

Hahahahaha. Nåja, var det ikke Jens Otto Krag der sagde man har et
standpunkt til man ta'r et nyt?

Og jeg har jo lovet Johan........

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-11-03 00:04

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Hahahahaha. Nåja, var det ikke Jens Otto Krag der sagde man har et
> standpunkt til man ta'r et nyt?

Oversat til nudansk : rygrad som en kogt spagetti, mht katte...

> Og jeg har jo lovet Johan........

Se det er vigtigt at overholde den slags løfter, så bare hold dig i
skindet *SS*

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kate

Dato : 22-11-03 01:15

Henrik Pedersen <misbams@edb.inv> wrote in

> Oversat til nudansk : rygrad som en kogt spagetti, mht katte...

Årh, det er såmænd ikke kun mht katte

> Se det er vigtigt at overholde den slags løfter, så bare hold dig i
> skindet *SS*

Ja, og jeg overholdt jo faktisk ikke mit løfte til hverken ham eller
Sofie. Efter Lante skulle der jo ikke ha' været flere misser, vel?
Og alligevel lykkedes det først Mows og siden Donse at skrue så meget
charme på at jeg smeltede
Nej, hvis jeg ikke nu havde bestemt mig for at min flok faktisk
fungerer ret godt og det vil jeg ikke sætte på spil, så _havde_ jeg jo
kastet mig ud i projekt-Elwarth-hittemissemor, for hun er godt nok en
lækker lille sag

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 22-11-03 23:22

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> Årh, det er såmænd ikke kun mht katte

Øhm nå *G* det var hvad der lige faldt mig ind, jeg gætter på at det
samme gælder med ninusser...

> [...]
> Sofie. Efter Lante skulle der jo ikke ha' været flere misser, vel?
> Og alligevel lykkedes det først Mows og siden Donse at skrue så meget

*GG* de har nok hørt om dig ude i byen *S*
Egentlig utroligt.. Gad vide om de har sådan nogen miaubongotrommer
eller noget i den stil..

> [...]
> fungerer ret godt og det vil jeg ikke sætte på spil, så _havde_ jeg jo
> kastet mig ud i projekt-Elwarth-hittemissemor, for hun er godt nok en

Jamen bestemt, det vil bare ikke være det værd hvis det alligevel ikke
går når der nu er ro i flokken (sikkert undtaget ved madtid.. )

Fra : Kate

Dato : 23-11-03 00:35

> Øhm nå *G* det var hvad der lige faldt mig ind, jeg gætter på at
> det samme gælder med ninusser...

Ja, de har jo betaget mig meget i mange år og ofte har "den her været
den sidste"
Nu har jeg aftalt med mig selv at "så længe jeg bor her er Joey den
sidste" så har jeg jo ikke sagt for meget vel

> Jamen bestemt, det vil bare ikke være det værd hvis det alligevel
> ikke går når der nu er ro i flokken (sikkert undtaget ved
> madtid.. )

Nej, det er nemlig det. Det ville være synd for alle 5. Donse havde jo
nogle kvaler med sit og Lantes temperament, men nu hvor de kan
acceptere hinanden og Mowgli og Donse faktisk er vældigt gode venner,
så vil jeg ikke sætte det på spil. Samtidig er Mows altså noget hård
ved Johan og han skal ikke trynes af endnu en mis.
Heldigvis har Dorthe jo også fundet et hjem til mormis, så det tager jo
en hel del fra mine skuldre

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-11-03 11:58

> [...]

> Nu har jeg aftalt med mig selv at "så længe jeg bor her er Joey den
> sidste" så har jeg jo ikke sagt for meget vel

Skrevet mens du er ved at pakke for at flytte *GGG* ;-D

> [...]
> så vil jeg ikke sætte det på spil. Samtidig er Mows altså noget hård
> ved Johan og han skal ikke trynes af endnu en mis.

Det er da glædeligt at de kan acceptere hinanden, på trods af
temperamenter... Det ville også være rigtig synd at risikere et
venskab i flokken, det ville jo bare give to stressmisser..
Det er rigtig synd for Johan, må vi bede om lidt respekt for de ældre
årgange tak Giv ham et stor krammenussetrøstenus Ungdommen er
ikke hvad ungdommen har været...tsk tsk..

Fra : Kate

Dato : 23-11-03 13:26

> Skrevet mens du er ved at pakke for at flytte *GGG* ;-D

Hahahah, jamen, hvis jeg får den lejlighed jeg har fået tilbudt nu, så
er den ikke meget større end den jeg har nu. Den ligger bare bedre og
falder forhåbentligt ikke fra hinanden som den her gør.

> ældre årgange tak Giv ham et stor krammenussetrøstenus

Det tager han gerne imod, han elsker at blive nusset. Et stort smækkys
midt på panden er velkomment

> Ungdommen er ikke hvad ungdommen har været...tsk tsk..

Næ, og det har den aldrig været ;-D

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 23-11-03 15:51

> [...]

> er den ikke meget større end den jeg har nu. Den ligger bare bedre og
> falder forhåbentligt ikke fra hinanden som den her gør.

Det kan da kun blive bedre så

> Det tager han gerne imod, han elsker at blive nusset. Et stort smækkys
> midt på panden er velkomment

Tænkte jeg nok *SS*

> Næ, og det har den aldrig været ;-D

Det værste er næsten at når man når en vis alder, begynder man at
indse at ens forældre nok slet ikke var så tossede endda og at de
faktisk havde ret i mange ting. Hvilket man slet ikke kunne se da man
var yngre..

Fra : Elwarth

Dato : 23-11-03 01:35

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse
men jeg er dog glad for at i har fået hjem
> til så mange af misserne. Flot gjort af jer at sådan tage jer af dem.

Hej Kate
Vi er også rigtig glade, især fordi det er lykkedes at finde et rigtig godt
sted til Fie.

> Ja.ja, jeg ku' jo ikke nære mig

Det kan man jo aldrig

> De er dælme søøødddde. Apu er bare virkeligt køn.

De er rigtig søde og kønne allesammen. Det bliver meget mærkeligt, når de
flytter herfra. Gudskelov sker det jo over meget lang tid.

> Mantra...."nej, Kate, ikke 5 katte....ikke 5 katte....ikke 5 katte...."

Hæhæhæ

Venligst
Dorthe

Fra : Ann K

Dato : 23-11-03 00:35

"Elwarth" <elwarth@KATTENSjellingnet.dk> skrev i en meddelelse

> Nå, det var sidste nyt herfra, husk at reklamere skamløst for de 3 sidste

Ufff... med mine præferencer indenfor kattefarver, kan du ikke være bekendt
at fortælle at du har en lille sort pige i "overskud"!!!!!
Men denne gang er jeg virkelig stålsat... ikke flere mittere!!!!
Banden har været udsat for så mange og store omvæltninger det sidste års
tid - og er endelig ved at falde til ro - så det vil være alt for tarveligt
overfor især Aske, at introducere en ny kat!

Men jeg reklamerer stadig videre!!! folk kan jo gøre en "god" handel" ved
at modtage sådan en fiks og færdig pakkeløsning

--
Mvh Ann
Kennel Sifsafs... opdræt af shetland sheepdogs

Fra : Elwarth

Dato : 23-11-03 01:32

"Ann K" <tsarsBingo@Bongo.os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at fortælle at du har en lille sort pige i "overskud"!!!!!
> Men denne gang er jeg virkelig stålsat... ikke flere mittere!!!!

Årh hva', en enkelt mere skader vel ikke *lokke, lokke*

> Men jeg reklamerer stadig videre!!! folk kan jo gøre en "god" handel" ved
> at modtage sådan en fiks og færdig pakkeløsning

Det lyder godt, vi synes jo også, at det er det rene røverkøb

Venligst
Dorthe