Billige covers i Fakta
Fra : Devast8or

Dato : 15-04-01 20:56

Hejsa,
Jeg har lige set i Faktas katalog at de har billige covers i næste uge - kr.
25,- stykket.
De billider der er, er af covers til Nokia 8210, Nokia 3210 og en Nokia til,
vistnok 6110, eller noget i den stil.
De er sikkert meget mere værd en de 25,- men nu ved I det da.
God påske

Devast8or

Fra : Rune

Dato : 15-04-01 21:37

Hej med jer alle.
Jeg syntes selvfølgelig at i alle skulle løbe ned i Fakta og købe covers til
jeres mobiler. (arbejder selv i Fakta) *g*. Alle butikker har fået nogle få
kasser asorterede så vær hurtige eller heldige! *s*
Fortsat god aften!

Rune

Fra : Møgelmose

Dato : 15-04-01 21:43

Åbner i klokken 9 for så kunne de da være man skulle være hurtig i
pausen.........

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Devast8or

Dato : 15-04-01 22:08

I har bare at gemme et par stykker til 8210 så jeg har noget at vælge
imellem *g*

Devast8or

Fra : Møgelmose

Dato : 15-04-01 22:14

De har åbent imorgen HURRA
Er det klokken 10 de åbner?
Jeg vil ihvertfald prøve at være en rigtig tilbuds nørd ligesom de gamle
damer der står i kø ude foran...
Hæhæ

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Devast8or

Dato : 16-04-01 00:03

LOL, hvorfor tager du ikke bare soveposen og lægger dig til at sove ude
foran butikken, ligesom folk gør når der er gode køtilbud.
Men imorgen (eller teknisk set idag) er det dem 16. men tilbuddene gælder
først fra den 17. ifølge tilbudsavisen. Men man kan jo altid lige smutte op
og kigge engang.

Devast8or

Fra : yes

Dato : 16-04-01 07:36

Det er stadig billigere at lade være med at købe dem

Fra : Møgelmose

Dato : 16-04-01 10:29

Jeg tog derover 5 over 10 og jeg mødte flere jeg kender der også skulle
derned men de havde dem ikke ØV

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 16-04-01 11:31

> De er sikkert meget mere værd en de 25,- men nu ved I det da.
> God påske

Min Fakta havde stillet dem frem i lørdags, - - - de lignede et eller andet
som en barneslave havde skåret ud af en gammel opvaskemiddelflaske med en
sløv hobbykniv, og derefter malet med en billig spraydåse......

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : -= Mahn-Zeh =-

Dato : 16-04-01 16:11

"Andreas M. Hansen" <andreas@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som en barneslave havde skåret ud af en gammel opvaskemiddelflaske med en
> sløv hobbykniv, og derefter malet med en billig spraydåse......

Overdrivelse fremmer forståelsen...LOL!

--
-= Mahn-Zeh =-
icq# 99637634

Fra : Flemming

Dato : 16-04-01 18:25

"-= Mahn-Zeh =-" <Nul@spam.dk> wrote in message

> andet
>
> Overdrivelse fremmer forståelsen...LOL!

Jeg fik fat i et porno (sølv) cover til min 8210, det ser faktisk rigtigt
godt ud med de originale taster ! (Ok, det skulle lige mases lidt, før det
klikkede på)

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Møgelmose

Dato : 17-04-01 13:21

Jeg var dernede her klokken 2 og der var ingen til 3210 tilbage 3 til 5110
og uendelige mængder af 8210 covers.
De var engentligt ikke grimme i farve men der kunne godt være småfejl på så
som at der manglede lidt farve på siderne og så videre der var kun et grimt
og det var til 8210 det var sort og med sølvfarvede pletter der bare var
dryppet på
Et minus mere er at der er forskellige farver på taster (de er faktisk gode
nok) så mig og en ven byttede lige tasterne på hasn 5110 cover som han ville
købe det blev leveret med hvide og han ville hellere have sorte så vi
"lånte" et sort og lagde det hvide i et pis-gult grimt cover hæhæ

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk