Bruge amd2000+ t-bred i et asus a7v-e mb?
Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 19-11-03 19:42

Jeg troede, jeg havde et asus a7v-266e og købte så en brugt amd 2000+t-bred
og køler og opdagede så bagefter, at det retteligt var ovenstående.
I følge asus kan man max bruge en 1400 athlon 200 fsb, og ovenstående er jo
med 266 fsb.
Vil de 2 kunne spille sammen - enten klokkes ned eller op?

Kurt

Fra : phg1

Dato : 19-11-03 23:48

"Kurt B. Andersen" skrev d. 19-11-03 19:42 dette indlæg :
> [...]
>
> Kurt
>
> hej den vil nok blive clocket automatisk ned af bios men prøv at kikke
på asus hjemmeside om der ikke ligger en biosopgradering så den kan tage
ovennævnte cpu.

http://www.kandu.dk/

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-11-03 00:35

"phg1" <phg1.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> på asus hjemmeside om der ikke ligger en biosopgradering så den kan tage
> ovennævnte cpu.
>
> --
Der ligger ikke bios til mere end de 1400. Det var det første jeg så efter.

Kurt