Mangler stadig min TTT EE fra DVD-Pusheren~
Fra : Defcon

Dato : 19-11-03 18:37

Er der andre der stadig at få deres TTT EE (Collecters Box) fra
DVD-Pusheren?

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-11-03 18:40

Defcon wrote:

> Er der andre der stadig at få deres TTT EE (Collecters Box) fra
> DVD-Pusheren?

Collectors Edition R2DK mangler alle uanset forhandler, da den er
forsinket fra SF Film.

/David

Fra : Defcon

Dato : 19-11-03 18:58

> Collectors Edition R2DK mangler alle uanset forhandler, da den er
> forsinket fra SF Film.

Nogen ide om hvor lang tid?

/Rasmus

Fra : Louby

Dato : 19-11-03 19:09

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
: > Collectors Edition R2DK mangler alle uanset forhandler, da den er
: > forsinket fra SF Film.
: >
:
: Nogen ide om hvor lang tid?
:

Pusheren siger at han regner med at modtage dem imorgen.

Mvh louby

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 19-11-03 19:33

Pusheren sagde til mig enten i dag eller i morgen ville den komme...
Og der var ikke noget til mig i dag, så...

Jess Møller

Fra : Brian Nielsen

Dato : 19-11-03 22:14

"Louby" <louby@tdcFJERNadsl.dk> wrote in message

> Pusheren siger at han regner med at modtage dem imorgen.

Hvis jeg fik en 25 øre for hver gang jeg havde fået det
svar fra en ekspedient, ville jeg kunne fede den resten af livet på
en sydhavsø.

/Brian

Fra : Martin Møller

Dato : 19-11-03 23:31

"Brian Nielsen" <bn73@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Louby" <louby@tdcFJERNadsl.dk> wrote in message

> Hvis jeg fik en 25 øre for hver gang jeg havde fået det
> svar fra en ekspedient, ville jeg kunne fede den resten af livet på
> en sydhavsø.

Nu er det jo bare at det at det er leverandøren SF Film de er afhængige af
og de kan jo kun sige det videre som der bliver meddelt fra SF Film.

Martin

Fra : Brian Nielsen

Dato : 20-11-03 18:53

"Martin Møller" <martinboy@hotmail.com> wrote in message

> Nu er det jo bare at det at det er leverandøren SF Film de er afhængige af
> og de kan jo kun sige det videre som der bliver meddelt fra SF Film.

Naturligvis, men vi kan jo ikke vide om han bare per refleks siger
"imorgen",
eller om det er noget han har fået at vide af distributøren (som igen enten
per refleks
siger "imorgen", eller har fået det at vide fra fabrikken, som...

Men lad det nu ligge, for den kom faktisk idag!
Ihvertfald hvis man selv hentede den i butikken.
Det betyder at I forhåbentligt har den imorgen.

/Brian

Fra : Defcon

Dato : 19-11-03 18:57

"Defcon" <wulff-jensen@mobilixnet.dk> wrote in message
> Er der andre der stadig at få deres TTT EE (Collecters Box) fra
> DVD-Pusheren?

Hmm der mangler vist lige et "mangler" i sætningen