Nogen som også mangler penge fra Tiscali?
Fra : Michael Hansen

Dato : 19-11-03 17:47

Tiscali opsagde min ADSL linie i maj, da jeg ikke have nogen fastnet.
Nå, men jeg har altså en måned tilgode, som er forudbetal (350 kr.)
I september fik jeg en kredit nota på beløbet, men ikke set nogen penge
endnu!!
Efter 10 opkald til deres support, for jeg bare at vide deres regnskabsafd.
har travt og bare skal vente.
Men nu en min tålmodighed udløbet, nogen gode forslag til hvordan jeg får
fingre i mine penge??
De skal ikke ligge og trække renter hos dem! ½ år!
Det er ligeså meget en princip sag, pga. beløbet størrelse!

PS. Jeg synes jo de var hurtige nok til at udskrive giro kort..

Fra : Morten Davidsen

Dato : 20-11-03 23:03

Du skal jo heller ikke ringe til support når du har problemer med
kundeservice-relaterede ting?

/MD

Fra : Michael Hansen

Dato : 21-11-03 16:47

"Morten Davidsen" <email@morten-davidsen.dk_nospam> skrev i en meddelelse
> Du skal jo heller ikke ringe til support når du har problemer med
> kundeservice-relaterede ting?
>
> /MD

Ok dårlig "formulering", for det var regningsservice jeg ringede til, dem
være dem der har med sådan noget at gøre...
Michael

Fra : Jev

Dato : 02-12-03 07:12

Det er jeg ked af at høre, jeg overvejer netop at opsige mit abbo hos
tiscali. kan være jeg kun skal tage og betale for 1 måned istedet for pr
kvatal.

Men hvordan kan de dog ogsige dit abbo fordi du ingen fastnet har, det har
jeg sq aldrig haft. Er det nyt at de forskelllige Isp forlanger fastnet
samtidig med bredbånd? Jeg ved TDC gør, men Tiscali og Cybercity f.eks?

Mvh
Jev

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-03 16:01

"Jev" <6x102558@tiscali.dk> skrev :

>Men hvordan kan de dog ogsige dit abbo fordi du ingen fastnet har, det har
>jeg sq aldrig haft. Er det nyt at de forskelllige Isp forlanger fastnet
>samtidig med bredbånd? Jeg ved TDC gør, men Tiscali og Cybercity f.eks?

Tiscali og Cybercity gør også i visse tilfælde, nemlig der hvor
de ikke selv er repræsenteret på centralen, men blot videresælger
TDCs adslforbindelser.

PS.
Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud