Hjælp til en sang(igen igen)
Fra : Gizmoduck

Dato : 19-11-03 16:36

Jeg hørte en ret fed sang på p3 i dag, den eneste stump tekst jeg kan
huske er "shake your moneymaker" og når jeg kigger på deres playliste
er den eneste jeg kan få det til at passe med "Bent Fabricius-Bjerre:
Shake (radio edit)"

kan det passe den gode Fabricius-Bjerre har lavet en sang med den
tekstbid? titlen tyder jo godt nok på det...

Rasmus

Fra : Morten Steen

Dato : 19-11-03 16:35

> kan det passe den gode Fabricius-Bjerre har lavet en sang med den
> tekstbid? titlen tyder jo godt nok på det...

Gætter på du skal prøve i dk.kultur.musik i stedet. Selvom "Bent Fabric" vel
har lidt med film at gøre. :)

Morten

Fra : Gizmoduck

Dato : 19-11-03 16:42

On Wed, 19 Nov 2003 16:35:06 +0100, "Morten Steen"
<morten.x@NOSPAMfilm.dk> wrote:

>Gætter på du skal prøve i dk.kultur.musik i stedet. Selvom "Bent Fabric" vel
>har lidt med film at gøre. :)
>
>Morten

ja forkerte newsgroup, jeg opdagede det også lige selv, beklager meget
:(

Rasmus