Arcade uden problemos ??
Fra : Simon Demuth

Dato : 19-11-03 13:14

Hej
Jeg er en af den slags der en gang imellem godt kan lide lidt arcade spil en
gang imellem når man bare lige skal slå 10 min ihjæl. Jeg har også et lille
program så man kan spille nogle af de gamle nintendo spil uden problemer.
Men hvad med de gode platfomspil og andet til amiga bl.a og nintendo 64?
Jeg har søgt på netten og der findes da også et hav af emulatore, men for
det første er de mange gange svære at bruge og så skal man ud og finde
spillene, og kæmpe med at få dem til at virke på en pc anno 2003. Der må da
findes programmer som indeholder både spillene og evt emulator så man kan få
det til at virke uden de store dikkedarer på en pc med xp.
På forhånd tak
Simon

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 19-11-03 14:14

Simon Demuth wrote:
> [...]
> indeholder både spillene og evt emulator så man kan få det til at
> virke uden de store dikkedarer på en pc med xp.

Emulator-programmørene kunne hurtigt få problemer hvis de udgav deres
emulator sammen med copyrightbeskyttede spil. Alle der sælger eller
"udgiver" emulatorer i samme pakke eller på samme medie som
copyright-beskyttede spil og programmer skulle skydes.

Med mindre man gør som f.eks SEGA, der har købt Saturn-emulatoren Giri
Giri og udgiver den sammen med deres egne spil.

Hvis du har nogle konkrete problemer med f.eks. ePSXe/PCSX, WinUAE eller
MAME så skriv igen.
N64 emulatorer ved jeg ikke noget om. Hvis de emulatorer du har fundet
ikke virker under XP, så er det fordi du har downloadet en gammel
version. Kom med noget konkret, så kan jeg prøve at hjælpe.

-Sune

--
Is this a sig or an OE bug?