1 stk Valhalla og TTT Ext. sælges
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-11-03 11:40

Hejsa
Jeg har 1 Valhalla 2-disk til 249,-
og 1 LOTR - TTT 4-disc ext. til 399,- til salg

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-11-03 11:44

"Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.invalid> escribió en
el mensaje news:12imrvg84ah3ogus92ussnviuc62asa8ad@4ax.com...
> Hejsa
> Jeg har 1 Valhalla 2-disk til 249,-
> og 1 LOTR - TTT 4-disc ext. til 399,- til salg

1) Køb og salg hører hjemme i dk.marked- grupperne
2) hvorfor købe brugt til nypris?

Fra : Martin Møller

Dato : 19-11-03 11:53

> "Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.invalid> escribió en
> el mensaje news:12imrvg84ah3ogus92ussnviuc62asa8ad@4ax.com...
>
> 1) Køb og salg hører hjemme i dk.marked- grupperne
> 2) hvorfor købe brugt til nypris?

Og TTT kan man ovenikøbet få hos dvdpusheren til 375,-

Martin

Fra : Ulrik Wadmann

Dato : 19-11-03 12:06

byder 120 kr på Valhalla

mvh

Wadmann

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-11-03 14:51

On Wed, 19 Nov 2003 12:05:59 +0100, "Ulrik Wadmann"
<wulrik@hotmail.com> wrote:

>byder 120 kr på Valhalla

For en spritny til 249,-
Well, get a life. Så vil jeg hellere returnere dem.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-11-03 12:56

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> escribió

Min Reg3 er på vej fra www.cd-wow.com.hk Pris: 198 Dkr

Fra : ThomasS

Dato : 19-11-03 13:11

Lars Hoffmann wrote:
> Min Reg3 er på vej fra www.cd-wow.com.hk Pris: 198 Dkr

Det bliver du nød til at fortælle lidt mere om!

198,- incl fragt?
Undertekster? Kun på engelsk?
Leveringstid?

Venter med spænding...

/ThomasS

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-11-03 13:19

"ThomasS" <TVS@mail.dk> escribió en el mensaje

> Det bliver du nød til at fortælle lidt mere om!
>
> 198,- incl fragt?

JA

> Undertekster? Kun på engelsk?

Engelsk og kinesisk

> Leveringstid?

Fra CD-wow tager det mig normalt imellem 7 og 14 dage, men det skal
også helt til spanien. Jeg er overbevist om at det er hurtigere til
DK.

> Venter med spænding...

Ja, det gør jeg også
Hvis du køber hos cd-wow.com (ikke hos deres .hk afdeling), kan du
med fordel lige besøge: http://www.cd-wow.com/trustcard først

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : ThomasS

Dato : 19-11-03 13:40

Lars Hoffmann wrote:
> [...]
> DK.

> Ja, det gør jeg også
> Hvis du køber hos cd-wow.com (ikke hos deres .hk afdeling), kan du

Mange tak.

Og kvaliteten af reg3 skiverne (Billed, lyd, osv...) er den lige som god som
den vi kender fra reg 1 pg 2?

/ThomasS

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-11-03 14:17

"ThomasS" <TVS@mail.dk> escribió

> Og kvaliteten af reg3 skiverne (Billed, lyd, osv...) er den lige
som god som
> den vi kender fra reg 1 pg 2?

Det kommer helt an på den enkelte film, men i dette tilfælde skulle
der ikke værekvalitetsforskel

Fra : Rune Jensen

Dato : 19-11-03 19:25

"ThomasS" <TVS@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Mange tak.
>
> Og kvaliteten af reg3 skiverne (Billed, lyd, osv...) er den lige som god
som
> den vi kender fra reg 1 pg 2?
>
> /ThomasS

Har selv "lige" købt T3 til 116,- i reg 3, og den er fin kvali. Kan ikke se
nogle problemer overhovedet.
De bliver godt nok sendt til sverige, og ikke spanien...men det er vist hips
om hap :)

Rune

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 20-11-03 08:26

"Rune Jensen" <rune@[fjern det her]esbjergbynight.com> escribió

> De bliver godt nok sendt til sverige, og ikke spanien...men det er
vist hips
> om hap :)

De bliver sendt til Spanien fordi det er der jeg bor og det er
immervæk mest praktisk at få mine film sendt hjem til mig Men du
har ret at de sendes /fra/ sverige.

Fra : David Rasmussen

Dato : 19-11-03 13:17

ThomasS wrote:

> Det bliver du nød til at fortælle lidt mere om!
>
> 198,- incl fragt?
> Undertekster? Kun på engelsk?
> Leveringstid?
>
> Venter med spænding...

http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=8318

Med de sædvanlige vouchers og rabatlinks, beskrevet f.eks. på
http://dahf.dk, vil jeg tro du kan få den ned på 17 pund.

/David

Fra : Martin Møller

Dato : 19-11-03 14:34

> "Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> escribió

> Min Reg3 er på vej fra www.cd-wow.com.hk Pris: 198 Dkr

Kan du give et direkte link til filmen? For efter en søgning på det link du
har givet kan jeg ikke finde en LORT-TTT EE. Kan kun finde 2 disc versioner.

Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-11-03 14:37

> [...]

link du
> har givet kan jeg ikke finde en LORT-TTT EE. Kan kun finde 2 disc

Jeg kan se at de ikke længere har den på .com.hk, men på
www.cd-wow.com har de den til samme pris

Fra : Martin Møller

Dato : 19-11-03 15:24

> [...]
> link du
> versioner.
>
> Jeg kan se at de ikke længere har den på .com.hk, men på

De har da aldrig haft den på com.hk i en 4 disc version. Har nemlig tjekket
jævnligt.

Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-11-03 15:37

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> escribió

> De har da aldrig haft den på com.hk i en 4 disc version. Har nemlig
tjekket
> jævnligt.

Jo, så sent som igår var den der som Multiregion DVD Of The Week: på
http://www2.cd-wow.com.hk/index_2.php bvar den der hvor der mangler
en skive idag.

Fra : A. Einstein

Dato : 20-11-03 22:40

> [...]
> tjekket
>
> Jo, så sent som igår var den der som Multiregion DVD Of The Week: på

Er det den her?

http://www7.cd-wow.com/review_2.php?product_code=8318

:)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 21-11-03 09:19

"A. Einstein" <hairyeinstein*NONONO*@yahoo*bam*.co.uk*no spamza*>
escribió

> Er det den her?
>
> http://www7.cd-wow.com/review_2.php?product_code=8318

Nej. Bemærk forskellen på www.cd-wow.com og www.cd-wow.com.hk
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : A. Einstein

Dato : 21-11-03 09:49

> "A. Einstein" <hairyeinstein*NONONO*@yahoo*bam*.co.uk*no spamza*>
> [...]

Ja, det gjorde jeg.
Som i sagde var den 4 CD version ikle længere på cd-wow.com.hk :(.
Men cd-wow.com sælger vist også den 4 CD version til £19.99. Det er lidt
dyrer men, hehe.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-11-03 16:47

Martin Møller skrev :
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse

> Og TTT kan man ovenikøbet få hos dvdpusheren til 375,-
>
> Martin

Og Valhalla 2 disk til 229,- hos www.dvdskiven.dk - har lige fået min!

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-11-03 19:00

On Wed, 19 Nov 2003 16:47:10 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<laeses_ikke@gromit.dk> wrote:

>Og Valhalla 2 disk til 229,- hos www.dvdskiven.dk - har lige fået min!

Skrev også en sur mail til DVDoo. De reklamerer ofte med at man kan få
dem billigere hvis man forudbestiller. Det var bare ikke tilfældet med
Valhalla!! Den stod til 299,. men 249,- i forudbestilling.
Hvad står den så til nu?? Ja rigtigt 249,-!!
Det kaldes vist falsk markedsføring!!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 19-11-03 22:58

Martin

> Skrev også en sur mail til DVDoo. De reklamerer ofte med at man kan få

Ofte. Men ikke altid.

> dem billigere hvis man forudbestiller. Det var bare ikke tilfældet med
> Valhalla!! Den stod til 299,. men 249,- i forudbestilling.
> Hvad står den så til nu?? Ja rigtigt 249,-!!

Fair nok. De annoncerer den til en pris og sælger den til prisen.

> Det kaldes vist falsk markedsføring!!

Nej.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-11-03 23:13

On Wed, 19 Nov 2003 22:58:16 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<laeses_ikke@gromit.dk> wrote:

>Martin

>Ofte. Men ikke altid.

>Fair nok. De annoncerer den til en pris og sælger den til prisen.

>Nej.

Du synes ikke det er falsk markedsføring. De reklamerer med at prisen
vil stige 50,- når filmen udkommer, men det gør den så ikke alligevel?
Så skal de da ikke skrive at den gør det. Så skal de lade være med at
skrive noget.
Jeg kan godt se det er en fordel for dem at vide hvor mange der er
interesseret (ca.) da det kan mindske deres omkostninger, men de skal
ikke love folk at de sparer en halvtredser.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-03 23:57

"Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.invalid> skrev i en
meddelelse news:bjqnrvk1o40laovk3jq69ik92fq9l1eijp@4ax.com...

> Du synes ikke det er falsk markedsføring. De reklamerer med at prisen
> vil stige 50,- når filmen udkommer, men det gør den så ikke alligevel?

De reklamerede ikke med at den ville stige, de skrev at almindelig pris for
den er 299,- Hvilket er den vejl. pris Sandrew/Metronome har sat.

<snip>
> men de skal ikke love folk at de sparer en halvtredser.
</snip>

Hvorfor ikke? Det har de jo gjort Nej, jeg tror jeg forstår hvad du
mener, og jeg tror sikkert også det var deres intention at sælge til vejl.
som de gør med de fleste. Måske har de fået en god deal med
Sandrew/Metronome og kan holde, prisen nede.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-11-03 01:06

On Wed, 19 Nov 2003 23:56:56 +0100, "Jesper Winding"
<jesperw[SNABEL-A]tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>som de gør med de fleste. Måske har de fået en god deal med
>Sandrew/Metronome og kan holde, prisen nede.

De svarede at de havde fået nogle stykker til 249,- og når de var solgt
ville prisen stige til 200,-.
Føler mig nu stadig lidt snydt

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Morten Bowman

Dato : 22-11-03 01:09

On Sat, 22 Nov 2003 00:06:09 GMT, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

>De svarede at de havde fået nogle stykker til 249,- og når de var solgt
>ville prisen stige til 200,-.
>Føler mig nu stadig lidt snydt

Til 299,- sæføli

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 20-11-03 19:17

Morten Bowman Hansen skrev :

> Du synes ikke det er falsk markedsføring. De reklamerer med at prisen
> vil stige 50,- når filmen udkommer, men det gør den så ikke alligevel?

Ja hvis de har skrevet det, så er det svineri. Men det fremgik ikke direkte
at dit første indlæg og at en vare sælges til intro pris er ikke
ensbetydende med at den stiger i pris, når den går over til normalpris.

> Så skal de da ikke skrive at den gør det. Så skal de lade være med at
> skrive noget.

Enig!
> [...]
> interesseret (ca.) da det kan mindske deres omkostninger, men de skal
> ikke love folk at de sparer en halvtredser.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd

Fra : Morten Bowman

Dato : 20-11-03 22:05

On Thu, 20 Nov 2003 19:16:53 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<laeses_ikke@gromit.dk> wrote:

>Ja hvis de har skrevet det, så er det svineri. Men det fremgik ikke direkte
>at dit første indlæg og at en vare sælges til intro pris er ikke
>ensbetydende med at den stiger i pris, når den går over til normalpris.

Ligesom der står her:
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11482

Det tolker klart som om jeg får den billigere hvis jeg forudbestiller og
føler mig derfor også snydt hvis den så ikke stiger.

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 23:39

"Morten Bowman" <newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse

> Ligesom der står her:
> http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=11482
>
> Det tolker klart som om jeg får den billigere hvis jeg forudbestiller og
> føler mig derfor også snydt hvis den så ikke stiger.

Okay. Men der står altså bare at normal pris er 249,- hvilket er den vejl.
pris de får af distributøren. Der står intet om at prisen vil ende her når
den ér udkommet - det er sandsynligt da DVDoo er kendt for at tage vejl.
priser. Til gengæld lover de dig at du har den på udgivelsensdagen, så hvis
du ikke har det, er der grund til klage. Men om den stiger efter udgivelse
eller ej, ændrer ikke ved at du har fået den 50,- under vejl. Og det er vel
ikke noget at klage over.

--
/Jesper
http://jespersunivers.dk

Fra : Morten Bowman

Dato : 21-11-03 00:18

On Thu, 20 Nov 2003 23:39:09 +0100, "Jesper Winding"
> [...]

>eller ej, ændrer ikke ved at du har fået den 50,- under vejl. Og det er vel

Jeg vil til en hver tid mene at det faktum at de skriver det klart indikerer
at jeg får den billigere. Ellers kunne de jo bare lade være med at skrive
det og sætte en anden pris på?
Jeg er klar over at jeg ikke går glip af nogle penge, men jeg mener klart at
den måde at gøre det på er for at lokke kunder til dels at købe hos DVDoo,
men også få flere til at forudbestille således at de kan spare nogle
omkostninger.

Fra : No@spam.to.me

Dato : 23-11-03 09:24

> [...]
> den måde at gøre det på er for at lokke kunder til dels at købe hos DVDoo,
> men også få flere til at forudbestille således at de kan spare nogle

Jeg vil da sige at du har fået din rabat, da vejl. pris jo er en 50,- Kr.
højere, at så DVDoo ikke har sat deres op til vejl. pris, det er jo så en
helt anden snak, og det eneste de skriver er jo:

Normal pris 249,-
Forudbestillings pris 199,-

Hvad skulle de ellers skrive, det er jo på forudbestilling at du har fået
den, da den ikke var udkommet, og selv om de ikke har sat prisen op med de
50,- Kr., så er det jo stadig den pris som er vejl. i handel, og i forhold
til den, så har du jo sparet en 50,- Kr., ikke sandt !!

Det havde været noget andet end hvis de skrev at du ville få 50,- Kr. i
rabat i forhold til deres udsalgspris, se så havde de jo måtte betale dig
ekstra 50 kr, men ikke på den måde det er langt ud der...

Men okay, jeg kan da godt se hvad du mener, og så er det at man begynder at
tænke på om det er det værd, at forudbestille dem, da der jo sommetider er
priskrig på nogle af titlerne når de udkommer, og derved måske kan gå hen og
blive billigere, har dog ikke set det i nu, men det skal nok komme på et
tidspunkt...

--
Mvh. Michael R.
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white guy,

Fra : Morten Bowman

Dato : 23-11-03 15:21

On Sun, 23 Nov 2003 09:24:17 +0100, <No@spam.to.me> wrote:

> [...]
>blive billigere, har dog ikke set det i nu, men det skal nok komme på et

Også min tanke fremover

Fra : N/A

Dato : 19-11-03 15:18

Fra : Ulrik Wadmann

Dato : 19-11-03 15:18

send dem retur... ingen herinde vil købe dem for den pris... bare mit ydmyge
forslag. Du vil aldrig få nogen herinde til at købe dem til den pris... så
skulle det være første gang... bedre at sende tilbage...

hey hey

Wadmann

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 19-11-03 16:33

On Wed, 19 Nov 2003 15:17:33 +0100, "Ulrik Wadmann"
<wulrik@hotmail.com> wrote:

>send dem retur... ingen herinde vil købe dem for den pris... bare mit ydmyge
>forslag. Du vil aldrig få nogen herinde til at købe dem til den pris... så
>skulle det være første gang... bedre at sende tilbage...

Ved det, men tænkte det kunne være nogen ikke havde fået købt. De går
retur imorgen.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 19-11-03 18:17

"ThomasS" <TVS@mail.dk> skrev:

> Og kvaliteten af reg3 skiverne (Billed, lyd, osv...) er den lige
> som god som den vi kender fra reg 1 pg 2?

Ved de store film normalt ja. Hvis du hopper på den kan du med vouchers
i øvrigt få yderligere rabat så prisen kommer ned på 17,49 pund ca.
185,-

--
Morten http://miljokemi.dk