MS Windows
briani 27239
Mediaplayer
Fra : Ukendt

Dato : 18-11-03 23:00

Hej NG. En af mine venner har sendt følgende problem til mig, men jeg kan
ikke umiddelbart gætte på en løsning. Der skulle vel ikke være en eller
anden der lige har set det før. Så vidt vides er det WMP v.8

Hvad har jeg nu gjort? når jeg er inde i medie playeren, og spiller musik,
og går ind i afspiller, kommer der en box frem,med teksten
om,at der er fundet fejl, men ikke hvilken fejl.
også om man vil sende fejl rapport til microsoft. Jeg kan godt afspille
musik. og der er ikke problemer hvis jeg undlader at gå ind i afspilleren

Mvh. Per.

Fra : Martin Schultz

Dato : 19-11-03 09:29

On Tue, 18 Nov 2003 23:00:08 +0100, "Per Olsen" <per.olsen snabel-a
post3.tele.dk> wrote:

> [...]
>også om man vil sende fejl rapport til microsoft. Jeg kan godt afspille
>musik. og der er ikke problemer hvis jeg undlader at gå ind i afspilleren

Prøv at fjerne alle de codecs du har installeret.

Martin
--
Besøg http://adsltips.crunzh.com for guider til
ADSL og opsætning af CISCO router.

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-03 22:51

Øhh, hvordan ?

Per.

"Martin Schultz" <newsdk.REMOVE.THIS.@dropbox.cotse.net> skrev i en
meddelelse news:7damrv003dre3pleaepp3ap5t4oog5sd2v@4ax.com...

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-11-03 17:46

In article <3fbbe5b4$0$95107$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Per
Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> says...
> Øhh, hvordan ?

Hvordan hvad?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 17:58

> Hvordan hvad?

Fjerner jeg de codecs (hvor ?)

Per.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-11-03 18:17

In article <3fbcf2a8$0$69958$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, "Per
Olsen" <per.olsen snabel-a post3.tele.dk> says...
> Fjerner jeg de codecs (hvor ?)

De ligger i \system32 og hedder *.ax

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-03 22:40

> De ligger i \system32 og hedder *.ax

Tak.

Per.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-11-03 23:15

In article <3fbe8649$0$131$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Per Olsen"
<per.olsen snabel-a post3.tele.dk> says...
> Tak.

You're wellcome...

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 20-11-03 00:12

> [...]
> også om man vil sende fejl rapport til microsoft. Jeg kan godt afspille
> musik. og der er ikke problemer hvis jeg undlader at gå ind i afspilleren

Jeg er ikke sikker, MEN alle de gange jeg har været ude for at medieafspilleren
har gjort det så har det været et problem med AC3-codec'et.
Hvis du henter dette, og installere det så plejer det at virke:

http://sourceforge.net/projects/ac3filter

Men som Martin Schultz også skriver så kan det være så mange andre codec's der driller.

mvh. Torben