LOTR TTT SEE - Hurra!!!
Fra : David Rasmussen

Dato : 18-11-03 22:48

Jeg elskede FOTR i biografudgaven. Da SE-udgaven kom, elskede jeg den
væsentligt mere. Jeg glædede mig usigeligt til TTT. Da jeg så den i
biografen blev jeg skuffet. Da jeg genså den blev jeg meget skuffet.
Pacing problemer og løse ender overalt. En dårlig film på en hel masse
måder. Nu har jeg lige set TTT SEE, og jeg kan ikke sige andet end
Hurra!!! Det er en glimrende film. Ikke så god som den første i efter
min mening, og den har stadig et par småfejl, efter min mening. Men
filmisk fungerer den ufatteligt meget bedre. Et værdigt link mellem FOTR
og ROTK, som jeg er sikker på, bliver en stor film. Især i EE.
Det står nu klart at biografversionerne er seriøst handikappede. Jeg er
ligeglad hvad Newline har fået Peter Jackson til at sige om grunden til
to versioner. EE-udgaverne er de egentlige film.

/David