MS Windows
briani 27239
Hjælp til at slette indholdet i søge felt,~
Fra : Kim Borg Petersen

Dato : 18-11-03 15:50

Hej

Mit problem ligger i at MS Explorer husker alt hvad man søger efter på
nettede.. jeg vil gerne slette det, men jeg ved ikke hvordan..
Jeg har prøvet på at Slette mine Cookies / slette alt offlineindhold.. og
ryde oversigten.... men ak nej
Er der ikke en venlig sjæl der ude der gider at hjælp mig ?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-11-03 15:57

"Kim Borg Petersen" <Qbas_dk@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> MS Explorer husker alt

Hvis det foregår på samme måde som IE Explorer er det: Funktioner -
Internetindstillinger - Indhold - Autofuldførelse (gæt selv resten)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 18-11-03 15:58

> [...]
> ryde oversigten.... men ak nej
> Er der ikke en venlig sjæl der ude der gider at hjælp mig ?

Funktioner > Internetindstillinger > Indhold > Autofuldførelse > Ryd
formularer

Mvh
Benjamin

Fra : Benny Andersen

Dato : 18-11-03 17:51

> Funktioner > Internetindstillinger > Indhold > Autofuldførelse > Ryd
> formularer

Nemlig! Og hvis du bare vil slette nogen af dem (typisk dem der ikke rager andre)
så trykker du bare Delete mens søgeordet/ordene er markeret.

Mvh Benny A

Fra : Benny Andersen

Dato : 18-11-03 18:01

Fra : Kim Borg Petersen