RAID porte
Fra : Sofus

Dato : 18-11-03 15:25

Du har forstået det rigtig.

Og hvis du vælger ASUS P4P 800 deluxe bundkortet, får du et sådan kort du
ønsker dig. Det kan nemlig køre som "normale" IDE-porte - UDEN at anvende
RAID funktionerne

Fra : Kim Fritze Sillasen ~

Dato : 18-11-03 21:15

Sofus wrote:
> Du har forstået det rigtig.
>
> Og hvis du vælger ASUS P4P 800 deluxe bundkortet, får du et sådan
> kort du ønsker dig. Det kan nemlig køre som "normale" IDE-porte -
> UDEN at anvende RAID funktionerne

Ok Sofus eller Anne Mette.....WTF er det lige du svarer på? Kan du ikke lige
lave et reply i stedet for at lave et nyt indlæg?

Hvis det bare er min OE der er f*cked, så undskylder jeg på forhånd.

--
Mvh. Kim, Aalborg
Forget 911, I dial .357

Fra : Jens Gregersen

Dato : 19-11-03 01:22

> Ok Sofus eller Anne Mette.....WTF er det lige du svarer på? Kan du
> ikke lige lave et reply i stedet for at lave et nyt indlæg?

Jeg _tror_ det er den her han svarer på: <URL:
news:3fb65883$0$69899$edfadb0f@dread12.news.tele.dk> men er selvfølgelig
ikke sikker...

> Hvis det bare er min OE der er f*cked, så undskylder jeg på forhånd.

.... men det er ikke din OE der er f*cked :)

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail