Kommer med fejl på web-site når den åbnes ~
Fra : malene

Dato : 18-11-03 11:53

Hej
Er der nogen kan fortælle mig hvad der går galt.
Jeg har oploadet mit web-site på domæne www.cafebryggen.dk, (hvor
den fremkommer med en fejl - "DER ER EN FEJL PÅ SIDEN" i nederste
venstre hjørne?) og jeg har også lagt den ud på en test side
http://home.worldonline.dk/~webweb/cb, hvor der tilsyneladende
ikke er nogen problemer, den kommer ihvertfald ikke med en
fejlmeddelelse. Menuen skulle gerne skifte fra tallerken til
tjener, men det gør den altså ikke??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 18-11-03 12:03

malene <9999@medesign.dk> wrote:

>Er der nogen kan fortælle mig hvad der går galt.

Prøv at gå ind 'Internetindstillinger' -> 'Avanceret' og sæt et
flueben i 'Vis meddelelse om hver scriptfejl'.

Så vil du opdage at der er ganske mange fejl i din JavaScript'.

<mlr>

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-11-03 12:05

malene skrev:

> Er der nogen kan fortælle mig hvad der går galt.
> Jeg har oploadet mit web-site på domæne www.cafebryggen.dk, (hvor
> den fremkommer med en fejl

Der er ganske rigtigt også fejl i dit javascript.

Mozillas javascriptkonsol giver følgende:

Error: syntax error
Source File: http://www.cafebryggen.dk/
Line: 52, Column: 28
Source Code:
CSAction2(CSInit, idxArray);}CSAg = window.navigator.userAgent;
CSBVers = parseInt(CSAg.charAt(CSAg.indexOf("/")+1),10);

- med en pil der peger på tuborgklammen ("}") efter det første sæt
paranteser.

> jeg har også lagt den ud på en test side
> http://home.worldonline.dk/~webweb/cb, hvor der tilsyneladende
> ikke er nogen problemer,

Det er ikke samme version der ligger de to steder.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : malene

Dato : 18-11-03 12:49

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 18-11-03 12:17

malene wrote:
> [...]
> Jeg har oploadet mit web-site på domæne www.cafebryggen.dk, (hvor
> den fremkommer med en fejl - "DER ER EN FEJL PÅ SIDEN" i nederste

IE siger:
Linie: 144
Tegn: 1
Fejl: Et oblekt var ventet
Kode: 0

Prøv i clientside-gruppen, hvor de er eksperter i javascript.

> og jeg har også lagt den ud på en test side
> http://home.worldonline.dk/~webweb/cb, hvor der tilsyneladende
> ikke er nogen problemer,

Min editor (metapad) brokker sig og siger:
"Lines ending in solitary carriage returns detected. (Possibly a
Machintosh text file.) Converting to UNIX format."
Metapad brokker sig ikke ved www.cafebryggen.dk

Linie 144 i filen på cafebryggen.dk er linie 160 på din worldonline-side
set med Metapad ?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 18-11-03 16:56

malene <9999@medesign.dk> skrev:

> www.cafebryggen.dk, (hvor den fremkommer med en fejl
> - "DER ER EN FEJL PÅ SIDEN" i nederste venstre hjørne?

Det er da også et voldsomt script du har brugt til så lidt - det
kan gøres meget enklere:

http://html-faq.dk/1010.asp

--
Allan