/ Forside / Interesser / Fritid / Film / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Film
#NavnPoint
IceCap 9240
tedd 6796
refi 6795
ans 6773
Klaudi 5447
dova 4574
Nordsted1 3973
o.v.n. 3080
ThomasCSR 2881
10  granner01 2400
Endelig:-) Har fået LOTR-TTT R2
Fra : Martin Møller


Dato : 18-11-03 10:50

Og det er ovenikøbet fra dvdpusheren som nogen siger ikke er værd at handle
med. Har aldrig selv haft problemer med dem.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Martin Møller



 
 
David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 11:35

Martin Møller wrote:

> Og det er ovenikøbet fra dvdpusheren som nogen siger ikke er værd at handle
> med. Har aldrig selv haft problemer med dem.
>

Jeg har også fået min, og også fra dvdpusheren. Jeg har heller aldrig
haft problemer med ham. Problemet med den slags er at der ikke er folk
der starter mange og lange tråde om uproblematiske handler, og derfor
bliver det et uproportionalt billede virkeligheden. Hvis dvdpusheren har
dummet sig, og det kunne det unægteligt lyde som om han har, så har han
bare at tage sig sammen og gøre tingene gode igen. Men der er altså
masser der handler med ham helt uden problemer.

/David


Lars Hoffmann (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 18-11-03 12:03


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> escribió

> Jeg har også fået min, og også fra dvdpusheren. Jeg har heller
aldrig
> haft problemer med ham. Problemet med den slags er at der ikke er
folk
> der starter mange og lange tråde om uproblematiske handler, og
derfor
> bliver det et uproportionalt billede virkeligheden.

Det er fordi det ikke er interessant at høre om uproblematiske
handler, det eneste der er interessant i den sammenhæng er hvordan
reagerer forhandleren når der opstår problemer

Saludos
Lars Hoffmann



David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 12:07

Lars Hoffmann wrote:
>
> Det er fordi det ikke er interessant at høre om uproblematiske
> handler, det eneste der er interessant i den sammenhæng er hvordan
> reagerer forhandleren når der opstår problemer
>

Det er uinteressant at høre om problemerne, uden at få at vide hvordan
de står i forhold til succeserne. I sidste ende handler det om
sandssynligheden for en god handel sammenholdt med prisen. Hvis
dvdpusheren sælger 100 gange så meget som dvdoo, så må der for min skyld
gerne være 50 gange så mange problematiske sager, eller endda 100 gange,
hvis prisen er bedre.

Jeg har haft pletvise problemer med selv de bedste online-butikker,
uanset varegruppe. Dog ikke med dvdpusheren endnu, men det er nok held.
Jeg har til gengæld haft problemer med dvdoo et par gange, men jeg tror
ikke de er værre end så mange andre.

/David


Lars Hoffmann (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 18-11-03 12:38

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> escribió

> Det er uinteressant at høre om problemerne, uden at få at vide
hvordan
> de står i forhold til succeserne.

Nej.

> I sidste ende handler det om
> sandssynligheden for en god handel sammenholdt med prisen.

Nej, det handler om at være sikker på ikke at blive snydt. Ikke noget
med stor sandsynlighed for at det går godt. Enhver idiot kan fylde en
DVD i en æske og sende den med posten. En butiks service bliver først
aktuel når der opstår problemer.

> Hvis
> dvdpusheren sælger 100 gange så meget som dvdoo, så må der for min
skyld
> gerne være 50 gange så mange problematiske sager, eller endda 100
gange,
> hvis prisen er bedre.

Jeg gider slet ikke have problemer når jeg handler online - uanset
prisen.

> Jeg har haft pletvise problemer med selv de bedste online-butikker,
> uanset varegruppe.

Som kan tilbageføres på butikken? Hvor du mener de burde have handlet
bedre/anderledes? Jeg havde en sending fra CD-WOW der ikke nåede
frem, en email frem og tilbage til butikken og vupti så var der en ny
på vej. Det vil jeg ikke kalde et problem, da butikken jo intet kan
lastes. Jeg har aldrigt hørt om negativ omtale af f.eks amazon.com,
cd-wow, play.com og futureent.com



David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 12:48

Lars Hoffmann wrote:
>
> Nej.
>

Jo. Nej. Jo. Nej. Jo. etc.

>
> Nej, det handler om at være sikker på ikke at blive snydt.

Hvad betyder "snydt"? En bevidst ondsindet handling fra forhandlerens
side? Hvordan vil du skelne mellem "snyd" og "uheld" etc. ?

> Ikke noget
> med stor sandsynlighed for at det går godt. Enhver idiot kan fylde en
> DVD i en æske og sende den med posten. En butiks service bliver først
> aktuel når der opstår problemer.
>

Det kan vi godt blive enige om, men der findes _INGEN_ butikker der ikke
har en problematisk leverance en gang i mellem. Altså bliver det til et
spørgsmål om sandsynligheden for at det går galt. Men ja, også hvordan
et problem så bliver tacklet. Igen er 5-10 eksempler på et dårligt eller
uheldigt tacklet problem, irrelevant hvis de resterende problemer
problemer behandles perfekt, og hvis der er få problemer i forhold til
hvor meget der sælges.

Det handler _altid_ om sandssynligheden for nogenlunde hurtigt at få det
man har betalt for. Og det er der ingen butik der kan garantere altid
sker. Det du beskriver som kriterie, har også noget med sandsynlighed at
gøre.

>
> Jeg gider slet ikke have problemer når jeg handler online - uanset
> prisen.
>

Det gider jeg heller ikke. Heller ikke når jeg handler IRL, men det kan
ikke undgås helt. Hvis du virkeligt har det sådan, så må du hellere lade
være at købe noget som helst nogen steder.

>
> Som kan tilbageføres på butikken?

Ja.

> Hvor du mener de burde have handlet
> bedre/anderledes?

Ja.

> Jeg havde en sending fra CD-WOW der ikke nåede
> frem, en email frem og tilbage til butikken og vupti så var der en ny
> på vej. Det vil jeg ikke kalde et problem, da butikken jo intet kan
> lastes. Jeg har aldrigt hørt om negativ omtale af f.eks amazon.com,
> cd-wow, play.com og futureent.com
>

Jeg har hørt om negativ omtale om alle (bare søg i google groups), men
jeg betragter også ovennævnte i hvert fald amazon.com og cd-wow som gode
butikker hvad service angår.

Jeg forsvarer ikke butikker der har problemer. Problemer skal der være
så få af som muligt og de skal løses så hurtigt som muligt. Jeg siger
bare at en nok så lang og vred tråd i en newsgroup ikke er repræsentativ
for det forventede antal problemer eller disse problemers størrelse, når
man handler hos en forhandler. Du får ikke mig til at sige at
dvdpusheren er en dårlig butik så længe
1) jeg aldrig har oplevet problemer
2) jeg ikke har nogen grund til at tro sandsynligheden for en
problematisk levering er større her end andre steder
3) jeg ikke har nogen grund til at tro at problemer løses dårligere end
andre steder

Det er underlødigt.

/David


Lars Hoffmann (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 18-11-03 13:17

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> escribió

> Det kan vi godt blive enige om, men der findes _INGEN_ butikker der
ikke
> har en problematisk leverance en gang i mellem. Altså bliver det
til et
> spørgsmål om sandsynligheden for at det går galt.

Da den slags problemer ofte kan tilskrives tredieparter posten og
lignende kan det naturligvisikke bruges som argument for eller imod
buttiken og er derfor fuldstñndigt uinteressante. Da problemer med
leverancen sjñldent har noget med selve butikken at gøre kan jeg
ikke se det fornuftige i at bedømme en butik ud fra dens held med
posten.

> Men ja, også hvordan
> et problem så bliver tacklet.

Det er da eneste væsentlige IMHO.

> Det handler _altid_ om sandssynligheden for nogenlunde hurtigt at
få det
> man har betalt for. Og det er der ingen butik der kan garantere
altid
> sker. Det du beskriver som kriterie, har også noget med
sandsynlighed at
> gøre.

De kan da garantere at såfremt der er problemer, afhjælper de det
uden omkostninger for køberen, hvilket er hvad jeg beskriver og
forventer hos en online forhandler.

> Det gider jeg heller ikke. Heller ikke når jeg handler IRL, men det
kan
> ikke undgås helt. Hvis du virkeligt har det sådan, så må du hellere
lade
> være at købe noget som helst nogen steder.

Godt så lad mig omformulere: Jeg ønsker at i tilfælde af at der
opstår problemer, at butikken tackler dem uden at det bliver
besværligt er bekosteligt for mig.


> Jeg forsvarer ikke butikker der har problemer. Problemer skal der
være
> så få af som muligt og de skal løses så hurtigt som muligt.

Så er vi jo egenligt enige



Peter B. Juul (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Peter B. Juul


Dato : 18-11-03 13:50

"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> writes:

> Nej, det handler om at være sikker på ikke at blive snydt. Ikke noget
> med stor sandsynlighed for at det går godt. Enhver idiot kan fylde en
> DVD i en æske og sende den med posten. En butiks service bliver først
> aktuel når der opstår problemer.

Præcis!

Jeg har haft flere problemer med amazon.de end med nogen anden
DVD-leverandør - 60% af de forsendelser jeg har modtaget fra dem har
været fejlbefængt[1]. Men de har uden et øjebliks brok sendt en ny
vare og bedt mig returnere den defekte ved lejlighed (for deres
regning). Hver gang. Pånær en, hvor hele deres varelager var blevet
erklæret defekt og de bad mig svare på om jeg ville vente eller bare
have pengene tilbage.

Blackstar sendte mig engang et boxset, hvor den ene DVD manglede. Den
sendte de uden at kny seperat, så snart jeg klagede mig.

Til sammenligning har DVD-pusheren generelt ikke svaret på mine emails
og har mindst en gang direkte løjet.

[1] Mine Babylon 5-boxsets. Første sæt var der ingen problemer
med. Andet sæt havde ridser og blev erstattet. Tredje sæt havde
ridser og det havde erstatningssættet også, selv om det var blevet
checket manuelt i Tyskland. Ikke fordi de sendte defekte discs,
men fordi kasserne er så elendige at discene river sig løs, hvis
man hoster i kassens generelle retning.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.
I speak only 0}._.{0 Slight difference."
for myself. O/ \O -jms

Martin Møller (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 18-11-03 14:19

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m2he11c04e.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> writes:
>
> > Nej, det handler om at være sikker på ikke at blive snydt. Ikke noget
> > med stor sandsynlighed for at det går godt. Enhver idiot kan fylde en
> > DVD i en æske og sende den med posten. En butiks service bliver først
> > aktuel når der opstår problemer.
>
> Præcis!
>
> Jeg har haft flere problemer med amazon.de end med nogen anden
> DVD-leverandør - 60% af de forsendelser jeg har modtaget fra dem har
> været fejlbefængt[1]. Men de har uden et øjebliks brok sendt en ny
> vare og bedt mig returnere den defekte ved lejlighed (for deres
> regning). Hver gang. Pånær en, hvor hele deres varelager var blevet
> erklæret defekt og de bad mig svare på om jeg ville vente eller bare
> have pengene tilbage.
>
> Blackstar sendte mig engang et boxset, hvor den ene DVD manglede. Den
> sendte de uden at kny seperat, så snart jeg klagede mig.
>
> Til sammenligning har DVD-pusheren generelt ikke svaret på mine emails
> og har mindst en gang direkte løjet.
>
> [1] Mine Babylon 5-boxsets. Første sæt var der ingen problemer
> med. Andet sæt havde ridser og blev erstattet. Tredje sæt havde
> ridser og det havde erstatningssættet også, selv om det var blevet
> checket manuelt i Tyskland. Ikke fordi de sendte defekte discs,
> men fordi kasserne er så elendige at discene river sig løs, hvis
> man hoster i kassens generelle retning.

Så kan jeg glæde folk med at dvdpusheren i forb. med LOTR-TTT leverer selve
discene i særskilte lommer så de ikke bliver ridset.

Martin



Lars Hoffmann (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Lars Hoffmann


Dato : 18-11-03 15:12

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> escribió

> Så kan jeg glæde folk med at dvdpusheren i forb. med LOTR-TTT
leverer selve
> discene i særskilte lommer så de ikke bliver ridset.

HAr de haft æsken åbnet inden de sender den?



Martin Møller (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 18-11-03 15:40


"Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
news:bpd974$1nf4g0$1@ID-163022.news.uni-berlin.de...
> "Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> escribió
>
> > Så kan jeg glæde folk med at dvdpusheren i forb. med LOTR-TTT
> leverer selve
> > discene i særskilte lommer så de ikke bliver ridset.
>
> HAr de haft æsken åbnet inden de sender den?

Plastfolien var brudt på min, men det er fordi der står på en guldlabel på
plastfolien at boksen ikke indeholder dvd'er så for at putte skiverne i er
han nød til at bryde plastfolien.

Martin



David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 16:20

Martin Møller wrote:
>
> Plastfolien var brudt på min, men det er fordi der står på en guldlabel på
> plastfolien at boksen ikke indeholder dvd'er så for at putte skiverne i er
> han nød til at bryde plastfolien.
>

Præcis. Du kan ikke købe en TTT box hvor der ikke er nogle
menneskehænder der har lagt skiverne i. Han lader bare dig selv gøre det.

/David


Mikkel Moldrup-Lakje~ (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~


Dato : 18-11-03 21:50

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse
news:bpdb01$2ijc$1@news.cybercity.dk...
>
> Plastfolien var brudt på min, men det er fordi der står på en guldlabel på
> plastfolien at boksen ikke indeholder dvd'er så for at putte skiverne i er
> han nød til at bryde plastfolien.

Yep, jeg så en ung fyr stå og fylde skiver i boksene i Guldsmedgade i går!

Mikkel



IN (19-11-2003)
Kommentar
Fra : IN


Dato : 19-11-03 09:14


"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> wrote in message
news:bpdb01$2ijc$1@news.cybercity.dk...
>
> "Lars Hoffmann" <lars@intercambiodvd.com> skrev i en meddelelse
> news:bpd974$1nf4g0$1@ID-163022.news.uni-berlin.de...
> > "Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> escribió
> >
> > > Så kan jeg glæde folk med at dvdpusheren i forb. med LOTR-TTT
> > leverer selve
> > > discene i særskilte lommer så de ikke bliver ridset.
> >
> > HAr de haft æsken åbnet inden de sender den?
>
> Plastfolien var brudt på min, men det er fordi der står på en guldlabel på
> plastfolien at boksen ikke indeholder dvd'er så for at putte skiverne i er
> han nød til at bryde plastfolien.

hmm,

Den jeg fik med de grønne bude igår aftes fra dvdoo, var ikke brudt, og
skiverne kom i særskilte lommer.
Den havde dog samme guldlabel på plastfolien, var der står at den ikke
indeholder dvd'er, men den var altså ikke brudt.





Anders HL (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Anders HL


Dato : 18-11-03 12:08

> Og det er ovenikøbet fra dvdpusheren som nogen siger ikke er værd at
handle
> med. Har aldrig selv haft problemer med dem.

Hvad blev den leveret i ?? ...sidste år bestilte jeg den forrige, men den
kom i en alm. kuvert, så der var et grimt hak i siden... (fik den byttet
uden problemer - andet end det tog lidt lang tid)...

mvh

Anders HL



Anders HL (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Anders HL


Dato : 18-11-03 16:38

prøver lige igen...

> Hvad blev den leveret i (alm. kuvert, boble kuvert, lille pakke eller
????)
>
> mvh
>
> Anders HL
>
>



sune engsig (18-11-2003)
Kommentar
Fra : sune engsig


Dato : 18-11-03 12:59

Jeg har også bestilt min hos pusheren. Men den er ikke kommet frem, og
posten har været her (

Kom den som pakkepost?

/Sune
"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse
news:bpcpvr$1gqm$1@news.cybercity.dk...
> Og det er ovenikøbet fra dvdpusheren som nogen siger ikke er værd at
handle
> med. Har aldrig selv haft problemer med dem.
>
> --
>
> Med venlig hilsen / Best regards
>
> Martin Møller
>
>



David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 13:18

sune engsig wrote:

> Jeg har også bestilt min hos pusheren. Men den er ikke kommet frem, og
> posten har været her (
>
> Kom den som pakkepost?
>

Nej. Jeg kender ikke nogen dvd-forhandlere der sender som pakkepost. Men
det kan jo være at du får den i morgen.

/Davod


Martin Johansson (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Johansson


Dato : 18-11-03 13:38


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:bpd2fe$20n$2@news.net.uni-c.dk...
> sune engsig wrote:
>
> > Jeg har også bestilt min hos pusheren. Men den er ikke kommet frem, og
> > posten har været her (
> >
> > Kom den som pakkepost?
> >
>
> Nej. Jeg kender ikke nogen dvd-forhandlere der sender som pakkepost. Men
> det kan jo være at du får den i morgen.

Sidste år modtog jeg min LOTR:FOTR box med pakkepost fra Dvdoo.



David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 13:41

Martin Johansson wrote:
>
> Sidste år modtog jeg min LOTR:FOTR box med pakkepost fra Dvdoo.
>

Er du sikker på at det var pakkepost? Jeg har aldrig modtaget pakkepost
fra Dvdoo. Altid brev. Det betyder ikke at den ikke kommer i en solid
papkasse. Du kan sende en guitar som brev, hvis du vil.

/David


Martin Johansson (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Johansson


Dato : 18-11-03 14:15


"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:bpd3qf$2gt$1@news.net.uni-c.dk...
> Martin Johansson wrote:
> >
> > Sidste år modtog jeg min LOTR:FOTR box med pakkepost fra Dvdoo.
> >
>
> Er du sikker på at det var pakkepost? Jeg har aldrig modtaget pakkepost
> fra Dvdoo. Altid brev. Det betyder ikke at den ikke kommer i en solid
> papkasse. Du kan sende en guitar som brev, hvis du vil.

Jep af en eller anden grund har jeg kassen endnu.
Der står privat pakke på den.
Derudover kom den med pakkeposten og jeg skulle kvittere både her og der.
Så jo det var med pakkeposten.



David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 14:24

Martin Johansson wrote:
>
> Jep af en eller anden grund har jeg kassen endnu.
> Der står privat pakke på den.
> Derudover kom den med pakkeposten og jeg skulle kvittere både her og der.
> Så jo det var med pakkeposten.
>

Okay :)

/David


Ole Kofoed (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Ole Kofoed


Dato : 18-11-03 14:31

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse

>Du kan sende en guitar som brev, hvis du vil.

Max. 90 cm lang og 2 kg?

http://www.postdanmark.dk/iis/posthuset/breve/breve_format.htm

Mvh.

Ole



David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 14:56

Ole Kofoed wrote:

> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
>
>
>>Du kan sende en guitar som brev, hvis du vil.
>
>
> Max. 90 cm lang og 2 kg?
>
> http://www.postdanmark.dk/iis/posthuset/breve/breve_format.htm
>

Ja, hvis den er max 90 cm lang og vejer max 2 kg...

Du kan sådan set sende et hangarskib eller en atombombe som brev, hvis
den overholder de kriterier. Og en dvd plejer i hvert fald at overholde dem.

/David


David T. Metz (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David T. Metz


Dato : 18-11-03 16:07

David Rasmussen skriblede:
> Du kan sende en guitar som brev, hvis du vil.

Det skal godt nok være en lille guitar. Fx må den ikke veje mere end 2 kg:
http://www.postdanmark.dk/portoguide/popup_storrelser_dk.htm

David

--
Fix Outlook Express så det citerer ordentligt:
http://flash.to/oe-quotefix/
Fix lange links og signaturadskiller:
http://support.microsoft.com/?kbid=331923


David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 16:30

David T. Metz wrote:
>
> Det skal godt nok være en lille guitar. Fx må den ikke veje mere end 2 kg:
> http://www.postdanmark.dk/portoguide/popup_storrelser_dk.htm
>

Det er de færreste akkustiske guitarer der vejer mere end 2 kg. En
typisk klassisk vejer i nærheden af 1 kg.

/David


Mikkel Moldrup-Lakje~ (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~


Dato : 18-11-03 21:52

"David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:bpddnf$6v5$1@news.net.uni-c.dk...
>
> Det er de færreste akkustiske guitarer der vejer mere end 2 kg. En
> typisk klassisk vejer i nærheden af 1 kg.

Hvor meget vejer et hangarskib helt præcist?

Mikkel



David Rasmussen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 18-11-03 22:49

Mikkel Moldrup-Lakjer wrote:
>
> Hvor meget vejer et hangarskib helt præcist?
>

Det er nok forskellige fra hangarskib til hangarskib.

/David


Martin Johansson (19-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Johansson


Dato : 19-11-03 01:38


"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
news:bpe0sn$1minrh$1@ID-185377.news.uni-berlin.de...
> "David Rasmussen" <david.rasmussen@gmx.net> skrev i en meddelelse
> news:bpddnf$6v5$1@news.net.uni-c.dk...
> >
> > Det er de færreste akkustiske guitarer der vejer mere end 2 kg. En
> > typisk klassisk vejer i nærheden af 1 kg.
>
> Hvor meget vejer et hangarskib helt præcist?

Info:
USS Nimitz vejer 92.000 tons fuldt lastet.
Tror postbudet vil få ondt i ryggen.



David Rasmussen (19-11-2003)
Kommentar
Fra : David Rasmussen


Dato : 19-11-03 09:38

Martin Johansson wrote:
>
> Info:
> USS Nimitz vejer 92.000 tons fuldt lastet.
> Tror postbudet vil få ondt i ryggen.
>

Det betyder bare at det ikke kan sendes som brev.

/David


Jess Møller-Petersen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Jess Møller-Petersen


Dato : 18-11-03 13:34

Har også bestilt min hos DVDpusheren, og det var tilbage i sommers.
Posten har også været her, men der var intet til mig. Pengene er blevet
trukket tilbage i Torsdags, så nu håbet jeg for dem at der snart sker noget

Jess Møller



Martin Møller (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Martin Møller


Dato : 18-11-03 13:49

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@nospamget2net.dk> skrev i en meddelelse
news:ekoub.2597$7q6.2362@news.get2net.dk...
> Har også bestilt min hos DVDpusheren, og det var tilbage i sommers.
> Posten har også været her, men der var intet til mig. Pengene er blevet
> trukket tilbage i Torsdags, så nu håbet jeg for dem at der snart sker
noget

Hvis du har trukket pengene tilbage så får du da ikke noget.

Martin



Jess Møller-Petersen (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Jess Møller-Petersen


Dato : 18-11-03 14:20

Hov der manglede et komma, der skulle ha' stået: pengene var trukket i
Torsdags.
Men den version i har fået er det med Gollum eller...?

Jess Møller



Søren Kongstad (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Søren Kongstad


Dato : 18-11-03 14:48


"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller@nospamget2net.dk> wrote in message
news:70pub.6052$BB6.5490@news.get2net.dk...
> Hov der manglede et komma, der skulle ha' stået: pengene var trukket i
> Torsdags.
> Men den version i har fået er det med Gollum eller...?
>


Jeg har fået versionen uden Gollum, og pengene blev trukket igår.


Gollum versionen er forsinket (se indlæg andetssteds i denne tråd)

Søren



Christoffer (18-11-2003)
Kommentar
Fra : Christoffer


Dato : 18-11-03 15:07


"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> wrote in
> Hvis du har trukket pengene tilbage så får du da ikke noget.
>
> Martin


Han mener at pengene blev trukket sidste torsdag fra hans konto, af DVD
pusheren.

Mvh
Christian



David Schjelde (18-11-2003)
Kommentar
Fra : David Schjelde


Dato : 18-11-03 20:55

"sune engsig" <engsig_snabela_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:mQnub.2593$VU5.1583@news.get2net.dk...
> Jeg har også bestilt min hos pusheren. Men den er ikke kommet frem, og
> posten har været her (

Det samme her.......

(Ellers havde jeg heller ikke sidet foran pc'en nu)

David



ea (18-11-2003)
Kommentar
Fra : ea


Dato : 18-11-03 19:06

>Og det er ovenikøbet fra dvdpusheren som nogen siger ikke er værd at handle
>med. Har aldrig selv haft problemer med dem.

fik min fra dvdoo idag.. selve dvd'erne var separat i 4 lommer. synes
dog ikke om at postbudet bare havde stillet den udenfor min dør ..
måske er det derfor de kun tog 19 kroner i fragt ;)

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408528
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste