StarWars Galaxies Europa
Fra : Zif

Dato : 18-11-03 07:35

Hej gruppe

Er der nogen der har set om der er kommet europæiske servere
i spillet, jeg kan ikke finde nogen oplysninger om det overhovedet
på deres officielle hjemmside. Den europæiske version er jo kommet ud.

Og hvad med det månedlige gebyr, er det blevet billigere. Man burde da
slippe for de der 17,5 % ekstra i moms.

Jeg har nemlig den amerikanske version, men stoppede for et par måneder
siden,
da det blev lidt ensformigt, men nu er der jo kommet oplysninger om hvordan
man bliver Jedi, så er det ligesom blevet lidt mere interessant.

Zif

Fra : Morten Pedersen

Dato : 18-11-03 23:44

"Zif" <peter.hedegaard@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe

<snip>

> men nu er der jo kommet oplysninger om hvordan
> man bliver Jedi, så er det ligesom blevet lidt mere interessant.
>
> Zif

Har fjolserne nu offentliggjort det? tager det ikke en del af udfordringen
og spændingen ud af spillet?

Fra : Zif

Dato : 19-11-03 16:09

Ikke direkte offentliggjort det, men eftersom der er en der er blevet Jedi
så er der kommet mange flere oplysninger om hvordan man bliver Jedi.

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 19-11-03 23:39

> Ikke direkte offentliggjort det, men eftersom der er en der er blevet Jedi
> så er der kommet mange flere oplysninger om hvordan man bliver Jedi.

Link? Er ret nysgerrig.

Fra : Zif

Dato : 20-11-03 07:29

Prøv at læse her

http://swg.allakhazam.com/news/sdetail2617.html?story=2617

Der er historien om hvordan personen kom til at blive Jedi, og der er
screenshots

Zif