IP ban
Fra : S

Dato : 18-11-03 03:22

Er der nogle som vil skrive koden til at blokerer for adgang fra udvalgte
IP-numre. Skal de skrives på hver eneste html-side?

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-03 03:45

"S" <ugyldig@spammail.indvalid> skrev :

>Er der nogle som vil skrive koden til at blokerer for adgang fra udvalgte
>IP-numre. Skal de skrives på hver eneste html-side?

Du kan ihvertfald ikke med html, vil tro at du kan med noget
serverside, hvis du kan bruge det på dit webhotel.

Spørg i en af webdesign.serverside-grupperne.
--
Knud
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?

Fra : S

Dato : 18-11-03 04:08

Knud Gert Ellentoft skrev
> Du kan ihvertfald ikke med html, vil tro at du kan med noget
> serverside, hvis du kan bruge det på dit webhotel.
>
> Spørg i en af webdesign.serverside-grupperne.

Det gør jeg så i eftermiddag hvis der ikke kommer en løsning her i gruppen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 18-11-03 04:37

"S" <ugyldig@spammail.indvalid> skrev :

>Det gør jeg så i eftermiddag hvis der ikke kommer en løsning her i gruppen

Det gør der næppe, det vil være off topic.

Og for at man kan besvare spørgsmålet, så er man nødt til at vide
lidt om, hvor hjemmesiden ligger.

På et webhotel, hvad kan du bruge?

Asp eller php eller noget med htacess?
--
Knud

Fra : S

Dato : 18-11-03 18:23

Knud Gert Ellentoft skrev
> Asp eller php eller noget med htacess?

PHP, tror ikke jeg har nogle uden

Fra : jopa

Dato : 18-11-03 18:35

S <ugyldig@spammail.indvalid> skrev bla:

> PHP, tror ikke jeg har nogle uden

Oversæt venligst

--
Mvh. John
www.johns-web.dk / www.jp-web.dk

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-11-03 00:19

"S" <ugyldig@spammail.indvalid> wrote in news:bpdki7$bj7$1@sunsite.dk

> PHP, tror ikke jeg har nogle uden

Så skal du over i dk.edb.internet.webdesign.serverside.php.
Hvis du vil prøve selv inden du spørger skal du kigge på
$_SERVER[REMOTE_ADDR] (ip'en) og evt. en header() og så er exit();
heller ikke værst :)

"Nogen gange kan ens liv godt føles som et puslespil, hvor brikkerne
bevæger sig og skifter farve og størrelse når man rører dem."
- Emme, http://emme.dk/2003_11_01_arkiv.html#106840650828914899

Fra : Allan Vebel

Dato : 19-11-03 00:44

S <ugyldig@spammail.indvalid> skrev:

> Er der nogle som vil skrive koden til at blokere for adgang fra
> udvalgte IP-numre

Hvad er formålet med dit ønske?

Jeg har 20 forskellige IP-adresser til rådighed, bare hos én
udbyder - og kommer jeg ikke igennem med ét nummer, prøver
jeg bare et andet.

Hos en anden udbyder har jeg andre IP-numre til rådighed, så
jeg kan slet ikke forstå hvad det er du vil med det.

Hvorfor må alle ikke se din hjemmeside?

--
Allan
http://html-faq.dk