S: Diana 50
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-11-03 00:13

Luftriffel, god stand

500,-

--

fjern "FJERN" i direkte mail

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 18-11-03 17:45

"Kim Frederiksen" <kim@FJERNthe-coffeeshop.dk> wrote in news:3fb95612$0
$69923$edfadb0f@dread12.news.tele.dk in dk.fritid.jagt:

> Luftriffel, god stand
>
> 500,-

Har du nogen dat på den, og hvor i landet befinder den sig?

/Søren Hjelholt

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 17-11-03 18:10

Søren Hjelholt wrote:

> Har du nogen dat på den, og hvor i landet befinder den sig?
>
> /Søren Hjelholt

Dat kniber det med, udover at det er en 4,5mm og den er ret kraftig ...
den har i øvrigt en del år på bagen, men fungerer fint ... meget præcis.

Den står i Nykøbing Falster.

--

fjern "FJERN" i direkte mail

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 20-11-03 10:35

"Kim Frederiksen" <kim@FJERNthe-coffeeshop.dk> wrote in message

> Dat kniber det med, udover at det er en 4,5mm og den er ret kraftig
> den har i øvrigt en del år på bagen, men fungerer fint ... meget præcis.
>
> Den står i Nykøbing Falster.

en ny fjeder og stempel koster i nabolaget af 300 kr, så hvis træ og metal
ellers ser fint ud, og der ikke er slør mellem knækløbet og stok (nu kan jeg
lige pludselig ikk huske om den har knækløb eller hvad) så er det et ok køb.

Lasse
Career 707 trykluft riffel
Eliminator III gasram
ex Diana 32-34-48-52

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 20-11-03 16:34

"Kim Frederiksen" <kim@FJERNthe-coffeeshop.dk> wrote in
news:3fba526b$0$70007$edfadb0f@dread12.news.tele.dk in dk.fritid.jagt:

> Dat kniber det med, udover at det er en 4,5mm og den er ret kraftig
> ... den har i øvrigt en del år på bagen, men fungerer fint ... meget
> præcis.

Så har det desværre ingen interesse, skal være 5.5 for at jeg kan bruge det
til jagt, men tak for info.

/Søren Hjelholt

Fra : mickandersen

Dato : 24-01-04 09:10

Hej Kim

har du stadig ikke fået solgt din Diana 50 ?

du kan maile til mig på Mick@innovaters.dk

http://www.kandu.dk/