MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere Q329048 fra WU??
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 17-11-03 22:27

Hejsa
Nogen der er stødt ind i dette problem?
Jeg kan ikke installere Q329048: Sikkerhedsopdatering fra WU.
Jeg har prøvet at dl den også installere, men WY siger stadig jeg
mangler den.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Brian Olsen

Dato : 17-11-03 22:36

"Morten Bowman Hansen" <FJERNnewsNOSPAM@bowman.dk> skrev i en meddelelse news:i6firv8erqulvh36prhk5t7l70qkdiprtu@4ax.com...
> [...]
> Jeg kan ikke installere Q329048: Sikkerhedsopdatering fra WU.
> Jeg har prøvet at dl den også installere, men WY siger stadig jeg

Prøv at afinstallere den i 'Tilføj/fjern programmer' og installere den igen
via WU bagefter. Jeg kan ikke huske om det var nøjagtig samme opdatering
jeg havde samme problem med, men det løst i hvert fald problemet

Mvh
Brian Olsen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 18-11-03 02:24

On Mon, 17 Nov 2003 22:36:10 +0100, "Brian Olsen" <penol@mailme.dk>
wrote:

>Prøv at afinstallere den i 'Tilføj/fjern programmer' og installere den igen
>via WU bagefter. Jeg kan ikke huske om det var nøjagtig samme opdatering
>jeg havde samme problem med, men det løst i hvert fald problemet

Den er ikke på listen. Der er faktisk kun 4 opgraderinger?

Morten
morten@bowman.dk